1/06/2017

RAVINTOLASUOSITUS: DATE + KALE


Mä en ollut käynyt vielä kertaakaan Kampin viidennessä kerroksessa sen remontoinnin jälkeen, enkä meinannut edes tunnistaa paikkaa kun sinne vihdoin menin käymään. Olin siellä siis melkein kaksi vuotta töissä, mutta nykyään tuttujen käytävien ja kulmien sijaan siellä on upouusi ravintolakortteli. Käväistiin ihanan Joannan kanssa syömässä DATE + KALE:ssa, mikä on mulle (ja varmasti suurimmalle osalle muistakin) täysin uusi tuttavuus. Terveellistä ja ravitsevaa vegaanista ruokaa tarjoileva rafla nousi kertaheitolla mun suositeltavien mestojen listalle. 

Tossa kuvassa on meidän annokset, eli "yoga pot" ja "coconut curry", jotka molemmat olivat jokaisen sentin arvoisia. Ruuassa maistuu se, miten terveellisistä ja hyvistä raaka-aineista se on tehty, sekä miten hyvää sen syöminen oikeesti tekee fyysisesti ja henkisesti. Hyvä ruoka, parempi mieli. Kyllä te tiedätte. Ihanat astiat, ihana sisustus ja ihanaa ruokaa. En mä taida keksiä yhtään mitään huonoa sanottavaa. Seuraavaksi haluan mennä tonne aamiaiselle syömään jonkun huipun smoothie bowlin.

Hauskaa miten paljon terveellinen ruoka ravintolassa motivoi myös syömään terveellisesti kotona. Pakasteranskalaiset, teidän aikakautenne on nyt päättynyt. 

1 kommentti

  1. Kamppi on tehnyt uskomattoman muutoksen, sitä vitoskerrosta ei meinaa tunnistaa ilman hengailevia teinilaumoja! Date+Kale on kyllä naurettavan hyvä, pitää varmaan käydä koko lista läpi :D
    Vahva suositus myös alakerran 6K foodmarketille!

    VastaaPoista

contact: nelli.kentta@hotmail.fi

© nelli kenttä. Design by FCD.