9/15/2016

VINTTIKOIRA


Otin eilen toveristani Tonista muutaman kuvan ja niistä tuli ihan siistejä omasta mielestäni. Yleensä semmoset kuvat mitä ei suunnittele mitenkään ja vain ottaa muutaman ruudun toimii jopa parhaiten. Ehkä tää on vaan mun oma mielipide joka perustuu siihen, että aina kun suunnittelen jonkun kuvauspaikan se onkin suoraan sanottuna ihan paska. Toni muuten räppää Vinttikoira nimellä ja sen biisit kannattaa tsekkaa. 

Jos mä olisin räppäri niin mun nimi olisi varmaan Hylkivä Kohtu tai ehkä vaan MC Kenttä. 

Ps. Jos joku bloggaajakolleega tarvitsee asukuvia tai jotain muuta niin meikä ilmottautuu erittäin mielelläni vapaaehtoiseksi kuvaajaksi. Olisi kiva pitää kuvaustreffejä ja saada samalla treeniä valokuvaamiseen. Tietty tutustuminen uusiin ihmisiin siinä sivussa on aina plussaa. 

5 kommenttia

  1. Ooo toi eka kuva varsinki on tosi siisti!! Ja hei minä, mä voisin ainaki lähteä kuvaustreffeille sun kanssa Oon just muuttanu pk-seudulle ja ois kiva jos ois joku jonka kanssa kuvailla asuja välillä :-)

    VastaaPoista
  2. Minä myös! Jos vaan huolit :) Oon tosin ihan karsee kameran edessä jäätyjä. Siis sellanen että naama menee lukkoon ja oon vaivautuneen näköinen. Pitää varmaan ottaa kaljat niin relaksoituu!

    VastaaPoista
  3. todella hienoja kuvia vau! Oon aina ihastellu sun blogi kuvia ja vitsi toi tarjous postauksen lopussa kuulostaa todella houkuttelevalta, nyt kun vielä vietän päivät helsingissä :-D mut en oo koskaan ollu kameran eessä niin kaikki tommonen jännittää niin paljon. Ehkä joku päivä suostun johonkin tommoseen tarjoukseen haha.

    VastaaPoista
  4. Oot kyl tosi hyvä kuvaamaan! Olisin kaverin kans kiinnostuneit kuvatreffeistä nyt joskus syksyn puolella : )

    VastaaPoista
  5. minuakin saa kuvata... jos uskallan koska OON NIIN UJO JA HÖLMÖ .. :::---)

    VastaaPoista

contact: nelli.kentta@hotmail.fi

© nelli kenttä. Design by FCD.