11/12/2017

LAINAAN JA VÄLILLÄ PALAUTAN



LIPPIS: äitiltä varastettu TAKKI: kämppikseltä varastettu HOUSUT: siskolta varastettu 
KENGÄT: äitiltä varastettu HUPPARI: oma

Mulla on järjetön määrä vaatteita ja kenkiä. Oikeestaan mulla on järjetön määrä materiaa. Niin paljon, ettei yksikään ihminen sellaista kasaa tarvitsisi. Sitä kertyy lisää, enkä koskaan toteuta hienoa ajatusta kirppikselle menosta ja kaiken myymisestä pois. Yrityksiä on kyllä ollut, uskokaa tai älkää. Mut onhan se paita mitä pidin yläasteen ensimmäisessä koulukuvassa tosi tärkeä. Ehkä mä vielä joskus käytän sitä. Samoin kengät joiden pohjat on rikki ja rintsikat mitkä ovat väärän kokoiset. 

Niiden omien vaatteideni lisäksi mulla on myös aikamoinen kasa muiden ihmisten vaatteita. Kuulun siihen raivostuttavaan ihmistyyppiin joka lainaa kämppiksensä uutta paitaa ja tunkee sen omaan kaappiinsa sen jälkeen. (Sori Hanna mm. Wu-Tang Clanin paidasta, se on mulla kyllä edelleen jossain...) 

Miksi ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella ja jonkun muun t-paita paljon parempi kuin oma? En mä tiedä, mut onneksi on lähipiirissä ihmisiä jotka ilmeisesti rakastaa mua vaikka olenkin tälläinen varas. 

Lähetä kommentti

contact: nelli.kentta@hotmail.fi

© nelli kenttä. Design by FCD.