10/12/2017

VIISI (5) IHAN PARASTA JUTTUA


Jungle Juice Barin smoothie aamulla, mielellään työ- tai koulumatkalle mukaan otettuna. Mun ehdottomat lempparit on Killer Bee, El Tucan ja Green Frog. Okei, viimeisimpänä mainittua olen ottanut ehkä kaksi kertaa, mutta haluan vain vaikuttaa katu-uskottavalta ja terveelliseltä tyypiltä. Olin vain oikeesti todella järkyttynyt siitä, että joku vihersmoothie maistuu hyvälle. Silti näköjään tällä(kin) kertaa valitsin ton hedelmäpommin mielummin kuin lehtikaalin. Yllätyyyys...


Lisäsin tämän kuvan instagramiin kuvatekstillä: "Pulleat kissat on söpöjä ja arvokkaita, niin myös ihmiset. #loveyourself #bodypositive". Eipä siihen varmaan sitten kummemmin lisättävää. Nää on semmosia juttuja mitä pitäisi jotenkin saada taottua päähän niin pysyvästi, ettei se sieltä koskaan lähtisi enää pois. 


Vähän rauhallisemmat perjantait luotettavien ystävien kanssa. Mun yhtenä tämän vuoden lupauksena oli keskittyä vaan niihin ihmisiin jotka hyväksyy mut täysin omana itsenäni ja jotka rakastavat mua vuodesta toiseen vaikka oon tosi vaikea tyyppi. Tää tehtävä on onnistunut tähän mennessä tosi hyvin.


Kuvassa on kämppikseni Hanna, joka on juuri saanut kaivettua puhelimensa hissikuilun pohjalta. Se tippui sinne lauantain ja sunnuntain välisenä yönä hyvinkin epäonnisesti. Uuden puhelimen kuorissa oli Hannan pankkikortti ja Koneen asiakaspalvelun mukaan sen hakeminen kuilun pohjalta olisi maksanut 400€ kyseisenä päivänä. Päättäväisesti keskellä yötä sidottiin kengännauhalla (....) pastakauha kiinni lattiaharjaan ja sörkittiin sitä kuilua (humalassa) niin, että lopulta se pastakauha tippui sinne pohjalle myös. Apuna kävi joku naapurin mies, joka oli vähintäänkin yhtä humalassa ja koki tehtäväkseen tulla tuijottelemaan ja lähinnä haukkumaan Hannaa tunariksi. Se se kyllä on. 

Seuraavana aamuna Hanna kävi ostamassa teippiä, pastakauha saatiin sieltä pohjalta ylös ja se teipattiin harjanvarteen kiinni ja uskomattomalla taidolla se puhelin tuli ehjänä, mutta hyvin pölyisenä sieltä ylös. Kuvassa onnellinen omistaja ja väline tähän todella kummalliseen tehtävään.  


Intialainen ruoka ja Gossip Girl. Tilasin sunnuntaina Intialaista ruokaa Woltilla kotiin vain todetakseni sen olevan niin tulista, että sen syöminen sattui. Kestän siis tulista ruokaa luultavasti yhtä hyvin kuin 3-vuotias lapsi. Päättäväisenä (ja nälkäisenä) söin kuitenkin kaiken, enkä näin jälkeenpäin tiedä kuinka hyvä idea se oli. Ei tarvitse varmaan selitellä miltä mun vatsassa tuntui sen jälkeen. Ja seuraavana päivänä.

Sanotaan vaikka näin, että oli hyvin aikaa pelata Candy Crush Sagaa vessassa. 

4 kommenttia

  1. ihanaa kun päivität taas blogia ja youtubea! oon "seurannut" sua jo ikuisuus sitten irc-galleriasta asti, emoajat best 😁

    VastaaPoista
  2. tuo kissakuva! Niin sympaattinen että ai ai....<3

    VastaaPoista
  3. apua, miten eksyin vasta nyt sun blogiin kun youtubea oon seurannut jo pidemmän aikaa!! siis valehtelematta luin kaikki postaukset putkeen, koska oli jotenkin vaan niin mukavaa luettavaa!! jatka samaan malliin <3

    VastaaPoista
  4. Niin hauska toi puhelinjuttu :DD Onneks mun talossa ei oo hissiä, mulle kävis varmaan muuten kanssa just noin, tiputtelen puhelintani ihan jatkuvasti ja ihan joka paikkaan :D

    - Kiia / https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

contact: nelli.kentta@hotmail.fi

© nelli kenttä. Design by FCD.