5/01/2017

UUDET FARKUT JOTKA TEKIVÄT TODELLA ONNELLISEKSI


TAKKI: Cubus HUPPARI: Monki FARKUT: Monki KENGÄT: Adidas

Köpiksessä kävin pyörähtämässä Monkissa ja ajankuluksi sovitin kuvissa näkyviä farkkuja. Oon haaveillut boyfriend- farkuista ikuisuuden, mutta en vain ole uskaltanut edes sovittaa niitä. Nää farkut oli kuitenkin yllätykseksi kolme kokoa pienemmät kuin ne, mitkä olen Monkista viimeksi ostanut. Tämä fakta teki minut niin onnelliseksi, että kiikutin farkut kaupasta ulos hymy korvissa. Ei ne mun mielestä vieläkään sovi mulle, mutta ihan sama. Rokkaan niitä silti. Kaikki vaatteet sopivat jos vain päättää niin. 

Näissä kuvissa mun naama on punainen aamun kiireen takia ja pipo täynnä hiuksia. Ihan sama. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi