5/10/2017

TURVALLINEN ASU


TAKKI: Monki REPPU: Marimekko FARKUT: Monki KENGÄT: Vans

Kuvissa näkyvä asu on mun tämän hetken suosikki. Valkoinen t-paita, farkut ja Vanssin kengät toimii aina. Muutenkin oon tykännyt viime aikoina käyttää ns. tosi tavallisia vaatteita, koska niiden yhdistelmillä ei vaan voi epäonnistua. Ei ole mitään epämukavampaa kuin lähteä aamulla töihin / kouluun sellaisessa asussa, josta ei ole aivan varma. Lopputuloksena usein on se, että toivoo vain pääsevänsä kotiin mahdollisimman nopeasti vaihtamaan vaatteita. Mulle käy näin tosi usein ja se on ihan hiton kurjaa. Oon jättänyt menemättä aina välillä johonkin ihan vain siksi, että olen halunnut mennä vaihtamaan kotiin vaatteet jossa tunnen itseni varmemmaksi. Siinä vaiheessa kun itsetunto ei muutenkaan ole korkealla, ei kaipaa mitään sitä tunnetta lisäämään. Oon aika varma, etten ole ainoa jolle näin aina välillä käy. 

Toi muutama postaus sitten hehkuttamani reppu on ollut selässäni joka päivä sen ostamisen jälkeen. Muutamana päivänä olen jo uskaltautunut lähtemään kaupungille ilman sukkahousuja farkkujen alla ja antanut nilkkojen vilkkua. Iltaisin se on aina ollut huono valinta, mutta päivisin on jo pystynyt viilettämään ilman sukkiksia! Nää on niitä elämän pieniä iloja. 

Nyt kun ei tarvitse enää pukeutua talvivaatteisiin ja näkyy enemmän ihoa, mun tatuointikuume on räjähtänyt ihan käsiin. Varsinkin jalkoihin olisi suunnitteilla niin paljon kaikkea kivaa, etten enää jaksaisi odottaa äkillistä rikastumista ja neulan alle pääsemistä. Mä tosin suoraan sanottuna vihaan olla tatuoitavana. En tule koskaan ymmärtämään ihmisiä jotka siitä nauttivat. Tällä hetkellä olen ollut tatuoitavana about 20 kertaa, eikä koskaan se fiilis ole helpottanut. Aika hassun harrastuksen sitä onkaan itselle valinnut. Onneksi se kipu ja tuska aina palkitaan.


3 kommenttia:

  1. Sulla on upeita tatuointeja! Ois kiva jos tekisit niistä postauksen ja kertoo kellä oot käyny niitä ottaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Voisin mielelläni tehdä sellaisen!

      Poista
    2. Joo tatskapostaus ehdottomasti!
      T. toinen anonyymi

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi