5/22/2017

TOUKOKUUN SUOSITELTAVAT TUOTTEET


Dove DermaSpa Summer Revived - itseruskettava / vartaloemulsio

Kuten muutama postaus sitten kerroin, olen yrittänyt saada ihostani terveemmän näköistä. Jos joku vielä ei ole tiennyt, esimerkiksi jaloissani ihonvärini muistuttaa lähinnä ruumista. Koska mulla on niin valkoinen iho, päätin aloittaa ruskettumisen mahdollisimman hennosti. Valitsin siis Dovelta vaaleimman sävyn (se oli helppoa, koska sävyjä on tasan kaksi) ja oli huojentavaa jälkeenpäin huomata, että se on juuri oikean värinen. Se on siis oikeesti tosi vaalea, mutta ainakin omassa ihossani huomaan selkeästi eron ensimmäisenkin käyttökerran jälkeen. Isoin plussa lähtee kuitenkin sille, että kuten tuote lupaa, se jättää ihon pehmeäksi ja kosteutetuksi. Tosi hyvä siis kevyeen rusketukseen!


Too Faced Better than Sex - ripsiväri

Mä voin lyödä vetoa, että jokainen joka joskus käyttää tätä ripsiväriä vannoo sen nimeen lopun elämänsä ajan. Niin ainakin mulle kävi. Tota on hehkutettu niin monessa blogissa, lehdessä ja varmaan myös raamatussa, että odotukset oli ihan järjettömän korkealla. Se kuitenkin lunasti ne kaikki ja siksi pääsikin ehdottomasti tähän suositeltavien tuotteiden listaan. Mulla on tämä vedenpitävänä versiona, joten se on varmasti festarihelteellä paras mahdollinen tuote naamaan. Eipähän lähde valumaan pois muun naaman mukana. Plussana ehdottomasti se, että tuote on vegaaninen. 


Essie Gel Setter - geelipäällyslakka

Mä oon tosi huono lakkaamaan kynsiä. Unohdan sen homman aina ja sitten viiletänkin puolikkailla kynsilakoilla ympäriinsä. Olen muutamaan otteeseen työhaastattelussa havahtunut siihen, että kynsissä on ollut enää täpliä jäljellä jostain vanhasta punaisesta lakkauksesta. Tämän takia tietenkin haluan, että lakkaus kestää mahdollisimman pitkään. Mielellään ikuisesti. Ikuisuus ei kuitenkaan ole mahdollista, mutta geelilakalla sitä saa vähän pitkitettyä. Tällä hetkellä mun mielestä paras päällyslakka on Essiellä, koska se tekee lakkauksesta tosi kovan ja sellaisen, ettei se ensimmäisellä kolhulla lähde todellakaan lohkeilemaan. Tämä siis kuivuu ihan luonnonvalossa, ei siis tarvitse työntää itseään uuniin! 


Kicks Deep Cleanising Oil - puhdistusöljy

Kuten kerroin, käytän nykyään vain vedenpitävää ripsiväriä. Olen nyt kiinnittänyt enemmän huomiota siihen, millä tuotteilla meikkejä päivittäin puhdistaa. Tämä on ollut omasta mielestäni parempi kuin mikään vedenpitävän silmämeikin puhdistaja, koska tämän kanssa ei tarvitse hinkata naamaansa millään vanulapuilla maailman loppuun asti. Jättää naaman ihanan pehmeäksi, mutta ei kuitenkaan limaiseksi. Pullon kylkeä koristaa Reilun kaupan leima ja tuote on tosi riittoisaa. 

Oletteko kokeilleet samoja tuotteita ja mitä te niistä tykkäätte? Ja hei, ihanaa viikon alkua!

2 kommenttia:

  1. Ai hitto ku haluan päästä testaamaan tuon vedenkestävän version Better Than Sexistä! Se vaaleanpunanen lähti mulla ihan turhan nopeasti seikkailemaan pitkin naamaa. On kyllä muuten yksi parhaimmista ripsiväreistä ikinä.

    VastaaPoista
  2. Nelli, mulla kans "ruumis" jalat! :D Toi dove on toiminut mulla myös Super hyvin, käytän nykyään sitä tummempaa. Pakko pistää testiin myös toi ripsari!!

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi