5/29/2017

TÄMÄN HETKEN LEMPIMUSIIKKIA ILMAN JOHTOJA - PLANTRONICS BACKBEAT 500


Lana Del Rey - Lust for Life (with The Weeknd)

Kuumaa - Uppoon Suhun

Marie Madeleine - Swimming Pool


Topi Saha - Helsingin taivas

Minä ja Ville Ahonen - Kerro minulle rakkaani

Disco Ensemble - Invisible Ink


The Shins - Caring is Creepy 

Death Cab for Cutie - A Lack of Color

The National - I Need My Girl 


Heikki Kuula - 270183-213H

Beck - Blue Moon 

Juice Leskinen - Napoleonin mopo


Chisu - Älä herätä mua unesta

Municipal Waste - Masked by Delerium

Keaton Henson - Flesh And Bone


Miley Cyrus - Malibu 

Skid Row - Monkey Business

Sun Kil Moon - Dogs


Jos näet minut julkisella paikalla yksin ilman kuulokkeita, kuulokkeet ovat luultavasti unohtuneet kotiin. Minä esimerkiksi bussissa tai ratikassa ilman musiikkia olen hyvin harvinainen näky. Pidän niitä päässä silloinkin kun kännykässä ei ole edes akkua. Ne luovat jollain tavalla turvaa ja ovat rakkaat elementit minun jokaisessa päivässäni. 

Olen aina ollut tarkka siitä, mistä musiikkiani kuuntelen. Käytin seitsemän vuotta pelkästään Applen omia nappikuulokkeita, koska koin isot kuulokkeet jotenkin hankaliksi ja pidin kyseisten nappikuulokkeiden muotoilusta. Sen jälkeen siirryin Urbanearssin kuulokkeisiin ja nyt olen päässyt langattomien kuulokkeiden pariin. Kuvissa olevat kuulokkeet ovat Plantronicsin uutta Backbeat 500- mallia ja ovat vieneet minun sydämeni täysin. Akku tuntuu kestävän loputtomiin, ne ovat kevyet ja menevät pieneen tilaan. Äänieristys on niin hyvä, että se saa vähän jo pelkäämään auton alle jäämistä kaupungilla. 

Keräsin tähän postaukseen kappaleita joita olen viimeisen kuukauden aikana kuunnellut paljon. Sieltä löytyy vanhoja suosikkeja, räppiä, heviä, poppia ja vaikka mitä. Ne ehkä kertovat siitä, miten monipuolisesti kuuntelen musiikkia. Aika harvat nykyään tietävät, että multa löytyy tosi vahva menneisyys hevin kanssa. Moneen vuoteen en kuunnellut mitään muuta ja polvet verisinä on tullut lukuisat moshpitit kierrettyä. Hampaat ovat menneet huulista läpi ja kyljet mustelmilla on raahustettu keikoilta pois. Musiikki on mulle niin rakasta, että haluan kuulla sen mahdollisimman laadukkaasti. Nämä kuulokkeet ovat olleet juuri siihen täydelliset. 

Varsinkin uudessa harrastuksessani lenkkeilyssä on ollut ihanaa juosta ilman häiritseviä johtoja. En ole salilla käynyt sen jälkeen kun nämä tipahtivat postissa minulle, mutta uskoisin sen olevan siellä myös etuna. Olen aika kyllästynyt tunkemaan sitä kännykkää hikisiin rintsikoihin tai huterasti syliini. Ylipäätään olen kyllästynyt käyttämään rintsikoita taskuina ja voisin pistää jonkun kansalaisaloitteen pystyyn sen puolesta, että kaikissa naistenkin vaatteissa olisi taskut. 

Onko teillä samoja lempikappaleita mitä mulla on just nyt? 

Postaus on tehty yhteistyössä Plantronicsin ja Netprofilen kanssa

1 kommentti:

  1. Ainoa josta itse tykkään (ja melkeinpä ainoa kuulemani noista myös) on tuo Monkey Business :'D Mutta hei pistetään vaan kansalaisaloite pystyyn, en käsitä enkä siedä taskujen puutetta naisten vaatteissa, kenen idea ja miksi?!! Ja jos taskut löytyy niin ne on niin minit että puhelimesta mahtuu sinne ehkä puolet... -_-

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi