5/24/2017

INSPIRAATIOTA KESÄN PUKEUTUMISEEN


Mä oon tällä hetkellä tosi tykästynyt farkkuun. Haaveissa olisi farkkushortsit, mitkä eivät näytä pyllyä ja ole niin kireät, että jalat näyttävät joulukinkuilta. Niitä on vain yllättävän vaikea löytää, joten saatan lähteä itse leikkelemään sellaiset vanhoista farkuista. Tämä ei ole koskaan ollut hyvä idea, mutta ehkä tällä kertaa se voisi onnistua! Oon myös katsellut paljon farkkuhaalareita ja jopa sovitellut niitä, mutta ne tuntuu jotenkin niin hurjilta, etten tiedä tulisiko niille niin paljon käyttöä kuin haluaisin. Myös kaikki kirjailut, kuten kukat, kiehtoo tosi paljon!

Vaaleat kengät! Ah! Tosin ne ovat suhteellisen vaaralliset, koska olen aika varma, etteivät ne omassa käytössäni pysy vaaleina kovinkaan kauaa. Mulla on ollut joka kesä siitä asti kun olen ollut ehkä 12-vuotias jalassa nuo Vanssin ruudulliset slip onit, koska ne ovat yksinkertaisesti niin kätevät. Tällä hetkellä mun kyseiset kengät ovat värjäytyneet ruskeiksi, ovat repaleiset ja pohjissa on kulutuksen aiheuttamana molemmissa kantapäissä reijät. Ehkä olisi siis aika sijoittaa uusiin. 

Mä oon aina pilkannut terveyssandaaleja, mutta viime kesän jälkeen voin iloisesti myöntää, että äidiltäni varastamat Birkenstockit olivat kesän parhaat kengät. Ne on niin mukavat!

Oon käyttänyt nyt paljon mustavalkoisia raitasukkia, jotka saavat olon muistuttamaan vähän Peppi Pitkätossua. Mikä ei ole siis koskaan huono asia. Tällä hetkellä verkkosukkahousut tuntuvat löytyvän kaikkien päältä, mutta itse olen välttänyt ne juurikin sen joulukinkku-efektin vuoksi. Suoraan sanottuna ne isot reijät verkkosukkiksissa on vähän sotkuisen näköisiä. Siksi en ehkä niille ole lämmennyt. Sukat voisivat kuitenkin toimia!

Mä en käytä oikeestaan ikinä toppeja, vaan mulla on aina t-paita päällä. Nyt haaveilen tosta Happy Hourin Tom of Finland- paidasta, (ja hupparista) joka on vaan niin siisti! Ajattelin myös rohkaistua enemmän vaaleanpunaisen värin kanssa. Mut ylipäätään, isot t-paidat on ihan parhaita! Oli sitten kesä, kevät, syksy tai talvi. 
Jos ollaan ihan rehellisiä, niin suomen kesän tuntien eniten tulen tarvitsemaan sadetakkiani. Onneksi mulla on juurikin Rukan keltainen sadetakki, jonka senkin olen rakkaalta äidiltäni varastanut. Hai- saappaat löytyvät myös, mutta sateenvarjo vieläkin puuttuu. Toi Marimekon sateenvarjo on mielestäni ihana, mutta sen hinta hirvittää. Ehkä jostain ostan ihan vain mustan sateenvarjon, jolla pärjään kyllä kesän yli.

KESÄ KESÄ KESÄ! Tule jo!

1 kommentti:

  1. Shorstien leikkuuseen vinkkin, kannattaa ensiksi leikata selkeästi liian pitkät shortsit, sen sijaan että heti tähtää siihen tavoite mittaan. Tän jälkeen voi päällä mitata oikean lyhyyden käärimällä pultut sopivaan kohtaan ja sitten saksimalla. Mutta silloinkin leikkaisin vähän pidemmäksi kuin haluan :---D Jotenkin ne sitten aina päätyy lyhyemmäksi kuin suunniteltu haha, varsinkin takaa! Kun housut laikkaa lattialla siten että ne on aseteltu siististi, jää takaosa aina lyhyemmäksi, koska peppu ei oo niin littana kuin lattia! Ja mä aina etsin kirppareilta isoja leviksiä/muita farkkuja halvalla joita voin leikellä rauhassa pelkäämättä että menee ne lempparihousut pilalle! ja kannattaa katsoa myös miesten farkut, mä usein bongaan sieltä parhaimmat, koska vihaan kanssa sitä efektiä että farkkushortsit on niin kireät että jalat tursuaa niistä ulos :---D

    huh tulipa pitkä pätkä! Ps mäkin oon lämmennyt verkkosukkis-sukille, paljon kivemmat kuin sukkikset!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi