5/20/2017

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ MINÄ


Mä täytän tänään 21.

Viimeisen kahden vuoden syntymäpäivistä mulla ei ole juurikaan muistikuvia, joten tänä vuonna päätin tehdä asioita vähän toisin. Lähdin äitin luo Raumalle ja juhlitaan kahdestaan minua alkoholittoman muumiskumpan kera. Luvassa on paljon karkkia, juoruilua ja Harry Potter- elokuvia. Eli kaikkea sitä, mitä rakastan. Nyt on ihan hyvä ottaa vähän iisimmin. Tässä on paljon kontrastia sille, että viime vuonna järkkäsin isot bileet, missä koko ystäväpiirini juhli ehkä snadisti liian railakkaasti. Tunnen siitä edelleen morkkista aina kun näen mun naapureita, jotka eivät varmaankaan enää edes muista koko iltaa. Ehkä tässä vuoden aikana musta on tosiaan tullut ainakin hieman viisaampi. 

Jos mulle olisi vuosi sitten kerrottu missä pisteessä olen nyt elämäni kanssa, en olisi todellakaan uskonut. Mä en olisi uskonut, että mulla olisi ollut vuoden sisällä niin paljon hienoja projekteja. Oon tutustunut niin moneen uskomattomaan ihmiseen, voittanut itseni niin monessa eri asiassa ja oppinut niin helvetin paljon. En olisi uskonut, että menettäisin itselleni todella tärkeän ihmisen hyvin surullisella tavalla ja selviäisin siitä. Oon oppinut itsestäni, muista ja elämästä ylipäätään. Kaikesta vaikeudestaan huolimatta tämä vuosi on tehnyt minulle tosi paljon hyvää. 

Mun on nyt pakko paljastaa teille, että aloitan maanantaina YleX:llä ja vietän siellä tämän kesän. Arvatkaa olenko innoissani? Oon tiennyt tosta jo monta kuukautta, mutten ole uskaltanut kertoa siitä kovinkaan monelle. Mulla kun on aina tapana uskoa, että asiat menee päin helvettiä jos ne sanoo ääneen. Ehkä vuoden päästä olen oppinut, ettei pessimistinä olo aina kannata. 

Hyvää syntymäpäivää minä! 

2 kommenttia:

  1. Isot onnittelut näin hieman jälkijunassa ja onnea uudesta pestistäsi YleX:llä! Kuulostaa niin sun hommalta!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi