4/01/2017

VANHA KUNNON YSTÄVÄKIRJA

Te tiedätte miten tää homma menee! Vanhat kunnon ystäväkirjat, eli blogin parhaimpia juttuja. Tämän haasteen varastin Annikan blogista.


Nimeni on… Nelli Aliisa Kenttä

Jotkut tosin kutsuvat minua… Mulla ei ole ikinä ollut kovinkaan paljon lempinimiä, mun kuvitteellinen räppinimi on MC Kenttä ja jotkut kaverit heittää siitä läppää, varsinkin mun kämppis. Jostain syystä mua kutsutaan myös paljon ihan vaan etunimi + sukunimi kombolla. Sit on myös Nelbero, Nepa ja Illen. Äiti kutsuu mua pupuliiniksi silloin kun oon ollut kiltisti. Jos en oo ollut, oon Nelli Aliisa. 

Oon syntynyt… Raumalla 20.5.1996. Mun äiti aina pakottaa mut kuuntelemaan jokaisina synttäreinä huonon tarinan mun synnytyksestä jonka osaan jo ulkoa. Äiti on vähän tommonen. 

Pienenä olin varma että minusta tulee… Halusin olla kissa, agentti tai noita. Edelleenkin hyväksyisin heti noi ammattivalinnat. Olin ton noitajutun suhteen niin tosissani, että etsin Italiasta jonkun koulun missä opetetaan noituutta ja vannoin lähteväni vielä jonain päivänä sinne. 

Kolme parasta piirrettä minussa on… Oon tosi vahva. En siis fyysisesti, koska omistan semmoset Tyrannosaurus Rexin käsivoimat, mutta henkisesti. Empaattisuus ja uteliaisuus kuuluu mun mielestä tähän listaan myös.

Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu… Myydä tavaroitani facebookin kirppisryhmässä ja kerätä matkakassaa, katsoa Skam jälleen kerran alusta loppuun, opetella seisomaan käsillä ja siivota vihdoin ja viimein mun vaatekaappi. 

Suosikkikaupunkini on… Amsterdam. Ihan mieletön paikka. 

Suosikkibiisini tällä hetkellä on… Apua. Varmaan just nyt Litku Klementti & Tuntematon numero - Kimaltava mekko, Topi Saha - Paskainen sydän ja Itä-Hollola Installaatio - Tyttöystävä. Kovia biisejä, kannattaa kuunnella! 

Suosikkiravintolani ja -ruokani siellä on… No johan on vaikea. Tällä hetkellä tykkään tosi paljon Date + Kalen coconut currystä, Soi Soin Sataman Seitanista ja Loosisterin Big Sister Burgerista. Mä voisin syödä pelkästään ulkona ja siksi noita suosikkirafloja on ihan järjetön määrä. Döner Harjusta saa myös tosi hyvää seitania, joka siis on ihan mun ykköslemppari lihankorvike. Nimessäkään ei ole mitään valittamista. 666. 


Suosikkijuomani on… Siis ihan normaali Coca Cola joko tölkistä (siitä kapeammasta) tai lasipullosta. Ainoat oikeat tavat juoda kokista. Oon tosin yrittänyt vierottautua kokiksen juomisesta, koska se on ihan järjetöntä myrkkyä. Pakko myös mainita kaikki Alkon alahyllyltä löytyvät valkkarit ja taskulämmin halpa kalja puistossa. Niissä on fiilistä. 

Suosikkisarjani just nyt on… Skam. Skam. Skam. Skam. Paras sarja pitkään aikaan. 

Suosikkikosmetiikkatuotteeni tällä hetkellä on… En millään osaa sanoa! Varmaan Cliniquen Redness Solutions Instant Relief- puuteri, joka on ollut aikamoinen löytö tälle mun punaiselle naamalle. 

Suosikkisovellus puhelimessani on… Instagram, VSCO, Spotify ja SportsTracker. Pakko myös tunnustaa, että oon jäänyt Jodeliin aika pahasti koukkuun. 

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Passi, kamera ja lompakko. Puhtaat alusvaatteet ja hammasharja on tietty aina plussaa. Mä tykkään reissaa ihan minimaalisella määrällä tavaraa.  

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Makaan sängyllä X-asennossa alasti, laulan Kentin biisejä (en siis osaa ruotsia) ja syön kaiken ruuan sormin. Mä oon tämmönen suhteellisen hurmaava tapaus. 

Viimeisin sisustusostoksesi? En edes muista. Varmaan tauluille kehyksiä. 

Viimeisin Whatsapp-viesti? "XDDDDDDDDDDD" Aika informatiivinen viesti....

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Tietty tähän vois sanoa, että hyväntekeväisyyteen, mutta sanoisin kuitenkin tähän uuden tatskan. 

Bravuurini keittiössä? Kaikki mihin tarvitaan maksimissaan neljä ainesosaa. Pakko ylpeillä, mutta oon historian parhain tekemään makaroni-soijarouhemössöä. 

Perjantai-illan herkutteluja varten ostan kaupasta? Just niitä tiettyjä Rainbown punaisessa pussissa olevia sipsejä (mun kämppis aina pilkkaa mua niistä, koska se itse vihaa niitä), dippiä (atm yleensä sweet chili) ja kokista. Aika usein tosin siihen kylkeen lähtee myös viiniä. 

6 kommenttia:

  1. "Mä oon tämmönen suhteellisen hurmaava tapaus" eikä, ihan paras kommentti! _:..DDd jostain syystä hörähdin tälle ääneen? :D

    VastaaPoista
  2. Mistä katot Skamia?:)

    VastaaPoista
  3. sweet chili dippi <3 parasta :D tärkeä kommentti oli tämä!

    VastaaPoista
  4. Oi, skam on itsellänikin joka päivän sisältö tällä hetkellä, ihan parasta!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi