4/23/2017

ROIKKUVAT KORVAKORUT JA VENYTYKSET


Mulla on ollut venytykset tosi kauan. Oon jojotellut niiden koon kanssa, eikä niiden palautumisen suhteen ole enää mitään toivoa. Ei sillä, että se haittaisi minua. Kuitenkin jossain vaiheessa ne pitää ommella kiinni. Aika hirveältä ne kuulema näyttävät, mutta ei sekään haittaa. Semmosta se on. 

Venytin korvani ihan päin helvettiä. Ihan liian nopeasti, ihan väärällä tavalla ja ajattelematta yhtään mitään. Työkseni kuitenkin melkein kolme vuotta myin lävistyksiä, joten vähän aina nauratti jeesustella muille oikein venyttämisen tärkeydestä, kun omat korvat ovat täysin pilalla. Toisaalta asiakkaita sai aina peloteltua ottamalla omat korut pois ja näyttämällä, miltä ne korvat todella näyttävät nopeasti venyttämisen jälkeen. Ei kovinkaan kauniilta. 

Nyt mulle on kuitenkin tullut fiilis, että haluaisin käyttää välillä roikkuvia korvakoruja. En osaa päättää näyttääkö roikkuvat korvakorut venytysten kanssa hirveiltä, siisteiltä vai joltain siltä välistä. Aika hauskat noi oikeestaan ovat. Ystäväni Mine Gungör tekee ihan mielettömän hienoja roikkuvia korvakoruja, joihin saa kiinnityksen myös venytyksille. Sellaiset ajattelin seuraavaksi hankkia! Nuo kuvassa olevat korvakorut ovat Maanantaimalli- merkkiset.

Ihanaa sunnuntaita, tällä hetkellä mä varmaan seikkailen jossain päin Kööpenhaminaa!

2 kommenttia:

  1. ootko tehnyt sun tatskoista jo postausta? :) josset niin, haluatko tehdä?

    VastaaPoista
  2. Näyttää muuten todella hyvältä toi venytys+roikkuva korvakoru- yhdistelmä!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi