4/13/2017

JOULU TULI HUHTIKUUSSA


...tai ainakin näytän ihan tontulta.

Mä en ole kovinkaan moneen asiaan niin koukussa kuin Coca-Colaan. Nimenomaan tohon normaaliin versioon, minkä juominen on vähän sama asia kuin suuhun kaataisi valkoista sokeria ja happoa. Kaikella mahdollisella tapaa kokis on yksi kuvottavimpia asioita mitä tiedän. Silti juon sitä ihan liikaa. Toisaalta kylmä kokis lasipullosta tai tölkistä (tosta kapeammasta) juotuna on aika nautinnollista. 

Kävästiin Joannan & Roosan kanssa kuvaamassa muutama päivä sitten ja mun tarkoituksena oli laittaa päälle jotain spesiaalia. Jotenkin päädyin kuitenkin näyttämään ihan samalta kuin viikon jokaisena päivänä. Oon piilotellut isojen hupparien alla nyt puoli vuotta. Jotain kummallista mun jalasta löytyy, nimittäin mustat pillifarkut. En edes muista milloin viimeksi niitä olen käyttänyt, mutta toisaalta en ole edes tainnut mahtua noihin housuihin pariin vuoteen. Muistaakseni noi olen ostanut joskus lukion aikana ja nyt ne ovat lojuneet mun kaapin perällä tosi pitkään. Kivat housut, mutta ne taitavat kohta ratketa haaroista. 

2 kommenttia:

  1. Oonkin miettiny tässä että oot kyllä laihtunut!! Millä keinoin sä oot onnistunu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vaan kattonu vähän mitä suuhun laitan ja urheillut enemmän tai vähemmän! Kiva että jotain kehitystä huomaa :-D

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi