4/19/2017

INSPIRAATIOTA KEVÄÄN PUKEUTUMISEEN

Isot harmaat hupparit, farkkutakit, valkoiset tennarit ja punainen huulipuna. Pipo ei lähde mun päästä edes kesällä ja legginssit ovat maailman mukavimmat housunkorvikkeet, joten nekään eivät poistu jalastani. Oon alkanut lämpeämään Pumalle, mikä on aika kummallista, sillä ennen en digannut siitä lainkaan. Kaikkea se Kylie Jenner saakin aikaan.
Mustat pillifarkut ovat löytäneet tiensä takaisin mun pukeutumiseen ja sama on käynyt myös nahkatakille. Mun pitäisi ostaa uusi nahkatakki, sillä melkein viisi vuotta vanha takki alkaa olemaan niin reikäinen, ettei sitä enää kehtaa pitää päällä. Joku on ilmeisesti tumpannut tupakan sen selkään, eikä se ehkä ole kaikista edustavinta mitä tiedän. Kaikkien aikojen lempihajuvesi (oikeastaan kylläkin parfyymi) Elie Saabilta on taas noussut mun päivittäiseksi tuoksuksi. On jännä, miten tuoksuihin pystyykin liittymään niin vahvoja muistoja. 
R-Collectionin anorakit, ihan liikaa highlighteriä, lippikset ja Vanssin Old Skoolit. Noi kengät ovat mulla olleet niin pitkään suosikkeina, että niitä tulee kulutettua vuosittain vähintään yhdet puhki. Omistan järjettömän määrän Vanssin tennareita joita en koskaan käytä. Old Skoolit valikoituvat aina mun jalkaan. Ehkä ne vain ovat maailman parhaimmat kengät. 

Kevät, mä oon ihan valmis!

4 kommenttia:

  1. siis sama homma old skoolien kanssa! itellä myös ihan hirveesti vansseja mut silti lähes aina painan menemään niillä samoilla rähjääntyneillä basic old skooleilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mut noi vaan sopii kaiken kanssa!

      Poista
  2. Ootko vegaani? Meinaan että aiotko ostaa aitonahkaisen vai synteettisen nahkatakin koska siitä kuulisin mielellään kun hankit uuden!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Synteettisen ostan ehdottomasti! Ei mulla edes rahaa ole aitoon nahkaan hahah.

      En siis ole vegaani! Oon ihan vege, joka vaan on kiinnostunut kaikesta vegaanisesta ja ehkä jonain päivänä itsekurini kestää sen, että jätän kaiken eläinperäisen pois.

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi