4/28/2017

ANORAKKINEN TYTTÖ


LIPPIS: Supreme ANORAKKI: R-Collection FARKUT: Dr. Denim REPPU: Marimekko SUKAT: Marimekko KENGÄT: Vans

Anorakit ovat ihania ja rakastan tuota nykyään liian isoa mustaa R-Collectionin täydellistä yksilöä kovasti. Niiden pukeminen päälle ja ottaminen pois on vain sellainen työmaa, etten kovinkaan usein anorakkia päälleni pue. Se päällä kuitenkin on aina sellainen tietynlainen seikkailufiilis, että tulee väkisinkin hyvälle tuulelle. On olo, että on valmis kaikkeen. 

Puhuin aikaisemmin siitä, miten olen alkanut käymään vaatteitani läpi ja myymään / heittämään pois niitä turhia rättejä. Löysin ihan järjettömän määrän lippiksiä joita en koskaan käytä. Esimerkiksi tota kuvissa näkyvää Supremen lätsää en käytä ollenkaan, vaikka tykkään siitä todella paljon. Nyt se on valikoitunut monena päivänä päähän ja siinä on vähän sama juttu kuin anorakeissa. Tuntuu, että on valmis kaikkeen. 

Mä luon vaatteille paljon tunnetiloja. Esimerkiksi mulla on Karhun harmaat collagehousut, joita käytän vain kun olen surullinen. Siihen surulliseen asukokonaisuuteen kuuluu harmaa suuri huppari, jota voisi mekkona käyttää. Näytän siinä ihan siltä, että olisin karannut vankilasta. En osaa laittaa niitä vaatteita päälleni silloin kun olen onnellinen, koska olen lokeroinut ne surullisiksi vaatteiksi. Tekeekö tätä joku muu? Koska onhan toi nyt ihan naurettavaa. 

Noi kuvassa näkyvät vaatteet ovat kuitenkin iloisia. Onneksi. 

KUVAT: Roosa Kallio 

1 kommentti

  1. Mullakin on ilo- ja suruvaatteita! Ja oikeestaan viha- ja rakkausvaatteita ja kaikkiin tunnetiloihin sopivia. Mitenhän muuten sitä edes voisi pukeutua kuin tunnetilan mukaan?

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi

© nelli kenttä. Design by FCD.