3/08/2017

RAHUAN VEGAANISET HIUSTUOTTEET


Mä oon käyttänyt nyt jo hetken Rahuan shampoota & hoitoainetta ja tykännyt niistä kovasti. Tota merkkiä mainostetaan sillä, että kun luksus ja luonnonkosmetiikka yhdistyvät, syntyy Rahua. Ymmärrän ihan täysin mistä se lause on peräisin. Nämä on sataprosenttisen luonnonmukaisia, vegaaneille sopivia, eivätkä sisällä parabeeneja tai sulfaatteja. Mun hiukset ainakin ovat tällä hetkellä paremmassa kunnossa kuin vuosiin ja uskon sen olevan hyvien tuotteiden ansiota. Tietenkin siihen vaikuttaa myös se, etten enää värjää hiuksia kuin pari kertaa vuodessa.

Halusin tulla vinkkaamaan myös teille Rahuan tuotteista, koska mulla on tullut sellainen käsitys, että montaa mun lukijaa kiinnostaa luonnonkosmetiikka. Kertokaa ihmeessä millaisista tuotteista haluatte kuulla vinkkauksia lisää!

Postausta ei ole tehty yhteistyössä Rahuan tai minkään muun firman kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi