3/29/2017

LAMMASSAARESSA


Vietettiin lauantai Lammassaaressa ihan vaan kävellessä ja valokuvatessa. Huomaamatta siitä tuli melkein 8km käveltyä. Mun tulee harvoin lähdettyä Helsingissä mihinkään luontoon, koska se tuntuu niin kaukaiselta ja unohdan suoraan sanottuna aina Helsingissä edes olevan mitään luontoa. Kuitenkin esimerkiksi Lammassaari on lähellä ja niin hieno paikka varsinkin kesäsin, etten ihan ymmärrä miksi siellä ei tule käytyä useammin. 

Oon nyt tutustunut myös Keskuspuistoon, joka on mulle ihan täysin uusi tuttavuus. Pakko myöntää, etten edes tiennyt sellaisen olemassaolosta. Paikka on ihan valtava ja tarjoaa täydellisen paikan juosta, joka on taas noussut mun nykyiseksi harrastukseksi. Polvi ja nilkat alkaa hitaasti mutta varmasti kestämään kaiken liikunnan paremmin ja se tuntuu tosi siistiltä. Semmonen olo, että oon ylittänyt itseni ihan täysin. Aika hieno fiilis. 

Mikä on teidän lempparipaikka ulkoilla Helsingissä? Mistä löytyy parhaat lenkkipaikat?

2 kommenttia:

  1. Hei tää Lammassaaari näyttää ihanalta! Tulee vähän täältä Jyväskylästä Karhunahdas mieleen, mutta täällä ei vaan oo noi nihanaa kaislaa kun muuta!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesällä varsinkin toi paikka on tosi ihana! Jos joskus eksyn Jyväskylään pidemmäks aikaa ja tää mun eräjormailukausi jatkuu, ni pitää kyllä käydä toi Karhunahdas tsekkaamassa!

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi