2/08/2017

IHAN KOKONAAN MUSTISSA



LIPPIS: H&M HUPPARI: Stüssy TAKKI: Monki KENGÄT: Vans
Kukapa meistä ei tykkäisi pukeutua päästä varpaisiin mustaan. Se, miten oon yrittänyt nykyään pukeutua johonkin muuhunkin väriin on mennyt tosi hyvin. Oikeesti. Kukapa olisi uskonut, että jonain päivänä käytän vaaleanpunaista hupparia tai sinisiä farkkuja. En minä ainakaan. On suhteellisen hauskaa muutenkin miettiä sitä, miten paljon oma tyyli on muuttunut vuosien aikana. Jotenkin oon sisäisesti ajatellut, että sen hullun emo/hevi/rokkiajan jälkeen oon vaan automaattisesti löytänyt oman tyylini, mutta näytän edelleen ihan erilaiselta kuin vuosi sitten. Aika siistiä, että tyyli kehittyy kokoajan, koska olisi tosi tylsää näyttää vuodesta toiseen samalta. 

Mulla on tapana lukea vanhoja päiväkirjoja ja juuri eilen luin niitä taas. Vuosi sitten mun elämä on ollut niin erilaista, että nyt kun miettii sitä aikaa, siitä tuntuu olevan ikuisuus. Tai vähintäänkin viisi vuotta. On jotenkin vaikeaa ymmärtää, että menee kokoajan elämässä eteenpäin. Musta tuntuu, että yhtenä aamuna sitä vaan herää ja on jo vanhus. Aika pelottava ajatus.  

Me mun kämppiksen Hannan kanssa aina kysytään iltaisin toisiltamme muutamat vakkari kysymykset kuluneesta päivästä. Yksi niistä on se, että minkä värinen päivä on ollut. Tai siis mikä väri kuvaa tätä päivää ja fiilistä. Tänään mulla on ollut semmonen kuulakärkikynän sinisen värinen päivä.

1 kommentti:

  1. Samaistun aina sun juttuihin ihan täysillä ja suren, ettei me olla oikeesti ystäviä.

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi