1/05/2017

WINTER MAKEUP INSPIRATION

Kokosin mun tämän talven inspiraatiolistan vaatteista yhteen postaukseen (klik) ja nyt on meikkien vuoro. Diggailen edelleen paljon mattaisista huulipunista, nudeista ja suhteellisen neutraaleista sävyistä. Nyt oon kuitenkin alkanut lämpeämään myös kiiltäville huulipunille, mitä olen koko elämäni ajan inhonnut. Jostain syystä ne ovat alkaneet näyttämään mun silmissä yllättävän kivalle. Tämä ihmetyttää itseänikin suuresti. 

Edelleen tummat ja vahvat kulmakarvat viehättää, mutta ei enää niin luonnottoman näköisinä. Laatikoiksi piirretyt kulmat ovat alkaneet näyttää tyhmiltä ja luonnollisen tuuheat paljon paremmalta. Tää on tietenkin mun säälittävien ja vaaleiden kulmakarvojen kannalta erittäin huono juttu. Oon niitä värjännyt useasti, mutta ne eivät yksinkertaisesti kasva tuuheiksi. En tiedä miten niistä saisi loihdittua luonnollisen näköisesti tuuheat, paksut ja kauniit. Jos jollain on jotain vinkkiä niin otan ne mielellään vastaan. Nyt tyydyn vain piirtämään ja vahvistamaan niitä surullisena.

Highlightereihin oon jäänyt ihan koukkuun, kuten varmaan moni muukin viime vuoden aikana. Tällä hetkellä meikin kulmakiviin kuuluu se, että naama ja varsinkin poskipäät hohtaa kuuhun asti. Naurattaa sen mattaisen meikkipohjan väsääminen, kun kuitenkin heti sen jälkeen tunkee sitä kiiltoa niin perkeleesti, ettei sitä enempää mahdu.



Tämän syksyn ja talven aikana olen innostunut taas luomivärien käyttämisestä. Viimeksi niitä olen naamaani sutinut silloin, kun olin vielä emo. Silloin kelpasi vain se mustin mahdollinen luomiväri ja sitä piti olla kulmakarvoissa asti. En edes vitsaile. Kumpa vitsailisin. Nyt kuitenkin lämpimät, vähän kimaltelevat ja neutraalit värit näyttävät mun silmään tosi kivalle luomissa. Mun pitäisi vaan opetella laittamaan niitä, mutta ehkä se on tämän talven operaationa. 

2 kommenttia:

  1. Mulla on ihan samat viehätyksen kohteet kyllä! Vaikka olin kanssa ennen ihan hulluna mattahuulipuniin, niin nyt kiiltävät huulipunat näyttää myös aika ihanilta... Ja apua, mikä on tuossa ensimmäisessä huulikuvassa tuo kiiltävä vaaleanpunainen huulipuna??

    VastaaPoista
  2. Kannattaa kokeilla risiiniöljyä kulmiin (ja ripsiin halutessaan). Pitäis tuuhentaa :)

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi