1/24/2017

HUH HUH HUH HUH


Mulla on ollut hiljaisuus täällä blogissa, mikä on ollut mun mielestä aika oikeutettua. Alotin viime viikolla työharjoittelun Ylellä, tarkemmin sanottuna Yle Kioskissa ja se on heittänyt elämän aika uusiksi. Toi on ihan mun juttu ja oon tosi onnellinen tosta duunipaikasta, koska tein sen eteen töitä suoraan sanottuna ihan helvetisti. Päätin joskus syksyllä, että heitän mun sosiaalisen elämän ja kaiken muun toiselle sijalle ja teen vaan kaikkeni, että vuodesta 2017 tulee ihan uskomaton. No, siltä tämä vuosi ainakin vaikuttaa tähän mennessä. 

Jaksakaa pysyä mun matkassa, kyllä mä kohta taas aktivoidun! Pitää vaan löytää rytmi uudelle työlle, blogille ja nukkumiselle. 

Oon kuitenkin tosi onnellinen. Toivottavasti sinäkin. 

2 kommenttia:

  1. Ihana lukee, että oot päässyt mieleiseen harkkapaikkaan! Oot sen kyllä ansainnut :)

    VastaaPoista
  2. Hei musta olis tosi siistii jos tekisit postauksen sun opiskelu paikasta! Ite olisin ehkä vähän kiinnostunu samantyylisistä hommista. Tuntuu vaan että kaikkien koulujen sivut vaan hehkuttaa sitä kui upeeta siel on, eikä oikein kerro kunnolla että mitä siel tehään ja mihin pääsis sit töihin.

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi