12/25/2016

WINTER INSPIRATION


Tällä hetkellä oon tosi koukussa järjettömään määrään highlighteria, kuten varmaan suurin osa muistakin ihmisistä. On ihan järjetöntä miten ensin väkertää mattaisen meikkipohjan ja sen jälkeen sutii siihen niin paljon hohtavaa highlighteriä, että se kiiltää kuuhun asti. Nude väri, vaalea kulta, villapaitamekot ja bomberit on edelleen mun suosiossa. Tosin bombereita mulla on vain ohuina versioina, joten niitä en ole päässyt moneen kuukauteen käyttämään. 

Mulla on joku fiksaatio tällä hetkellä vaaleanpunaisiin takkeihin. Haaveissa olisi joku villakangastakki, joka olisi ehkä vähän likaisen vaaleanpunainen mutta silti tosi karkkimainen. En osaa yhtään selittää sitä sävyä, mutta oon varma sen täydellisen takin vielä löytyvän. Mulla kun niitä takkeja ei ole tarpeeksi... Yksi vaaleanpunainen takki multa siis löytyy, se ohut bomber Monkista, mutta nyt kaipaisin jotain paksumpaa. 
Sen jälkeen kun ostin Monkista ne mun siniset farkut, (malli on Taiki) oon käyttänyt niitä tosi paljon. Kävin jopa hakemassa samaa mallia olevat mustat farkut, ja nekin ovat valikoituneet monena aamuna mun päälle. Tää on tosi kummallista, koska en ole koskaan elämässäni ollut millään tasolla farkkujen ystävä. Ajat muuttuu näemmä. Mua on hirveesti alkanut himottaa Acnen huivi sen jälkeen, kun kävin sen oman piponi ostamassa. Ehkä vielä tämän talven aikana voitan lotossa. 

Villakangastakit, eli todellisten aikuisten takit, ovat vakiinnuttaneet paikkansa mun asukokonaisuuksissa. Samoin noi Timberlandit, mitkä tulivat kenkähyllyyni muutama kuukautta sitten. Käytin koko kesän Brixtonin veturinkuljettajahattua, mikä vähän himottaisi mua kevään tullen myös muissa sävyissä. Esimerkiksi toi punainen voisi olla aika nappi valinta tämän hetken hiuksien kanssa. 

Onko teillä samoja juttuja tällä hetkellä hankinta- tai inspiraatiolistalla? 

8 kommenttia:

  1. Hei, Monkilla ois alessa yks topattu bomberi kolmessa eri värissä! Suosittelen, ihanan lämmin ja vaan 25 egee (norm.50€) :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihä!!!! MÄ MEEN HETI KATSOMAAN KU PÄÄSEN

      Poista
  2. *ei siis oo vaaleenpunasena mutta 5/5 takki kuitenkin :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se haittaa, kyllä sitä aina käyttöä löytyy myös muille väreille :-D hahahahah! Kiitti vinkistä!

      Poista
  3. toi viimeisen kollaasin neule on ihanan perus! mistähän se mahtaa olla? :) mutta mun talvi-inspiraatio näyttää atm aika samanlaiselta, eli meillä on aikamoisen hyvä maku ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En yhtään muista, mutta tehdessäni näitä kollaaseja Polyvoressa muistelisin vain, että toi oli tosi kallis. Mä aina heittelen noihin kollaaseihin jotain ihan perusvaatteita, millaisia saa H&M:stä kympillä ja huomaan, että ne on jotain 500€ hienouksia hahah! Mä oon kyl itseasiassa just H&M:n miesten puolella nähnyt saman tyylisiä!

      Selkeesti sullakin on hyvä maku :-D Hyvä me!

      Poista
  4. Tosi hyvännäköisiä juttuja! Ja samoja löytyy mitä itsekin kaipailen omaan kaappiin! :) Toi on maailman söpöin tuo takkikollaasin oikealla alareunassa takki valkoisilla kauluksilla! ♥ Tahtoisin tuollaisen ehkä vähän bombermallisen farkkutakin valkoisilla pehmokauluksilla... ♥

    https://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Heii mäki rakastuin tohon vaaleanpunasen kollaasin takkiin missä on noi valkoset karvakaulukset!! Ihana, mistähän mahtais saada? :)

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi