12/30/2016

VIIME AIKOINA MINÄ OLEN

...ollut polttamatta tupakkaa yli viikkoon. Ei edes ole kiukkuinen olo.

...käynyt lenkillä melkein joka päivä. Juokseminen alkaa tuntua kivalta, vaikka polvi sattuukin edelleen. 

...syönyt järjettömän hyvää ruokaa, varmaan koska äiti sen on tehnyt. 


...ollut enemmän fiiliksissä blogin tekemisestä kuin aikoihin, on tää vaan maailman siisteintä hommaa. 

...saanut hyviä uutisia työharjoittelupaikoista, joista ajattelin ehkä puhua blogin puolella joku päivä enemmän. 

...lukenut paljon Roswellin tapauksesta, ja muutenkin ollut kiinnostunut Ufoista ja uudesta kronologiasta. Kuullostan varmaan kunnolliselta foliohatulta, mutta se mä rehellisesti sanottuna oon. 

...ajatellut tosissani aloittavani salilla käymisen säännöllisesti.

...unettomina öinä lukenut sivistyssanakirjoja. Yhtään sanaa en enää muista, mutta sillä hetkellä olen tuntenut itseni fiksuksi. 

...innostunut lippiksistä, joiden lippa ei ole suora. Asia pelottaa minua. 


...elänyt ilman yhtä varpaankynttä. Se vaan irtosi. En tiedä miksi. Mut nyt sitä ei enää ole. Lepää rauhassa. 

...nukkunut mun kissan kanssa lusikassa, mikä kertoo ehkä tämän hetkisestä elämästäni tarpeeksi.

...käynyt vihamielisen keskustelun Tinderissä, joka päättyi siihen, että se jäbä haukkui minut ärsyttävimmäksi ihmiseksi jonka kanssa on ikinä puhunut. Sen jälkeen se poisti mut. Poliittiset väittelyt Tinderissä muuttuu yleensä aina melko viihdyttäviksi.

...haaveillut purjehtimisesta. Purjehdittiin aina välillä silloin kun olin pieni, enkä tykännyt siitä yhtään. Rehellisesti sanottuna vihasin sitä.

...pohtinut minkä puhelimen ostan. Tai lähinnä minkä Iphonen ostan. 

...tykännyt omasta elämästäni tosi paljon.

2 kommenttia:

  1. Haluan vaan sanoa, että oot Nelli ihana. <3

    VastaaPoista
  2. en suosittele yhtään ostamaan iPhone seiskaa... ostin sen sillon kun se tuli ja tähänmennessä on ilmennyt enemmän vikoja kun hyviä puolia..... kutonen/6S on melkeempä jopa parempi...

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi