12/19/2016

VIDEO: YKSINÄINEN SUNNUNTAI


Mä kuvasin mun sunnuntaista teille videon. Sen piti olla ihana päivä jonka sain viettää vain itseni kanssa, mutta siitä tulikin jostain syystä suunnattoman ahdistava päivä. Mä rehellisesti sanottuna rakastan niitä hetkiä, kun saan olla vain yksin. Nyt se kuitenkin masensi ja tuli vain paha olla. Toi on kuitenkin mun sunnuntai. Mä haluan kuvata tonne kanavalle mahdollisimman realistisesti mun päiviä, niitä arkisia ja niitä hienoja ja hohtavia päiviä. Nyt päivä oli arkinen ja yksinäinen. Yksinäinen sillä pahalla tavalla.


Voit tilata mun kanavan tästä. 

3 kommenttia:

  1. Ihana video!! Tykkään, tykkään, tykkään <3

    VastaaPoista
  2. miten kukaan voi olla noin kaunis?

    VastaaPoista
  3. Mistä noi sun raitapaita ja maapallolamppu on?? Lovetan!! Plus sun videot jotenki aina samaistuttavia jatka tällee 😊

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi