12/15/2016

TAVALLISET ASUKUVAT JA YKSI TÄRKEÄ TIILISEINÄ


HUIVI: Ei muistikuvaa TAKKI: Zara KENGÄT: Nike LAUKKU: Marimekko

Mun blogin ensimmäiset asukuvat on otettu ton samaisen seinän ääressä. Se ei ole ehkä maailman kaunein, todellakaan millään tasolla hyvä kuvauspaikka, eikä siinä ole oikeestaan mitään hyvää näiden kuvien kannalta. Se on kuitenkin mulle rakas paikka. Mä opettelin ton vieressä skidinä epätoivoisesti skeittaamaan, eikä se ollie lähtenyt kovinkaan kehuttavasti vaikka kuinka yritin. Opettelin tossa pyöräilemään, tohon seinään oon harjoitellut ringettevetoja varmaan miljoonia, opettelin seisomaan käsillä ja ajoin sitä päin kerran skootterilla. 

Mä kiinnyn tosi helposti asioihin ja paikkoihin. Jollain kieroutuneella tavalla oon tosi kiintynyt tohon seinään. On ehkä hyvä tuntea liikaa, kuin liian vähän. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi