11/13/2016

VAALEANPUNAINEN ELÄMÄ


Jos mä saisin päättää, koko elämä olisi vaaleanpunaista. Kaikki talot olisivat maalattu eri vaaleanpunaisen sävyillä, Alepan logo hohtaisi pinkkinä ja bussien penkit olisivat Hubba Bubban värisiä. Mä näkisin kaiken vaaleanpunaisena, mun vaatteet olisivat päästä varpaisiin vaaleanpunaisia ja veri joka tulee mun polvista sen jälkeen kun olen kaatunut, olisi myöskin vaaleanpunaista. Musta tuntuu, että elämä olisi paljon mukavampaa vaaleanpunaisena. Pitää varmaan ostaa jotkut vaaleanpunaiset aurinkolasit silmien eteen. 

Mulla oli vaaleanpunainen tukka about viisi vuotta elämässäni. Enää en ehkä kaipaa sitä takaisin, mutta rehellisesti sanottuna ensimmäinen puoli vuotta ilman sitä vaaleanpunaista päätä oli yllättävän hankalaa. Siihen pieneen pastelliseen pilkkuun elämässä ehti aika hyvin tottua. Rehellisesti sanottuna on myös yllättävää, että ihmiset ottavat minut vakavammin ilman sitä vaaleanpunaista tukkaa. Vaaleanpunainen on aika hyvä juttu. Vaikka se todella olikin helvetin kauan elämässäni se ehdoton inhokkivärini.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi