11/09/2016

TIMBERLAND - TÄYDELLISET TALVIKENGÄT

Siinä ne nyt ovat. Härregyyd. 


Kaikki mun ystävät, tuttavat ja varmasti myös blogin lukijat tietävät mun liukastelevan tennareissa joka talvi. Kuten juuri maanantain postauksessa vannotin, nyt siihen mun paleluun talvisin tulee vihdoin loppu. Saanko esitellä, maailman täydellisimmät Timberlandin talvikengät. Tarkemmin sanottuna Af 6In Prem Wheatit, mutta kuka tolla tiedolla mitään tekee. Rakastan noita niin paljon, että voisin vaikka nukkua niiden kanssa. Tai kirjoittaa niille rakkausrunoja. Sen ehkä teenkin. 

Mulla oli pienenä Timberlandin talvikengät, jotka olivat pinkit ja siitä syystä vihasin niitä suunnattomasti. Olin muutenkin lapsena hyvinkin kiittämätön kakara ja vihasin esimerkiksi jokaista Marimekon vaatetta mitä mun piti pitää päällä. Mut siis pienenä puettiin yleensä päästä varpaisiin Marimekkoon, enkä ihan hirveesti arvostanut sitä silloin. Kaikki värikäs ja varsinkin tyttömäinen oli kamalaa, ja olisin halunnut vain olla jossain harmaissa verkkareissa. Voi Pikku-Nelliä. 

Nyt mulla on kuitenkin taas Timberlandin talvikengät. Tällä kertaa ne eivät ole pinkit, vaan nämä klassisen väriset. Tuntuu kummalliselta kävellä ensimmäistä kertaa vuosiin sellaisissa kengissä jotka tukevat rikkinäisiä nilkkojani. Nämä tuntuvat kuitenkin niin hyvältä jalassa, että tiedän tennareilla liukastelemisen jäävän pois tämän talven ohjelmistosta. Hassua miten onnellinen uusista kengistä voi olla. 

1 kommentti:

  1. Heiii oon itekki täs ruvennu miettii näitten hankkimista nyt ku talvi on alkanu puskee päälle, nii mul ois pari kysymystä! Eli ostitko/tilasitko mistä ja paljon makso? Ja vastaako koko sun mielest hyvin sitä mitä normaalisti käytät? Kiitti jos jaksat vastata :)

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi