11/03/2016

PUHELIMEN KÄTKÖSTÄ


1-2. Kuten oon jo aikaisemminkin blogissa hehkuttanut näitä kahta kirjaa, suosittelen edelleenkin niiden lukemista kaikille. Ehdottomasti syksyn parhaimpia uutuuksia. Kävin viikonloppuna kirjamessuilla, joilta mukaan tarttui Björn Wahlroosin epävirallinen elämäkerta ja Aarresaaret - miehet jotka ryöstivät maailman- niminen kirja veroparatiiseista ja niiden vaikutuksesta maailmanlaajuisiin talouskriiseihin. En ole siitä lukenut kuin muutaman ensimmäisen luvun, mutta se vaikuttaa myös ehdottomasti lukemisen arvoiselta. 


3. Mä oon fiilistellyt koko syksyn meidän sisäpihan tunnelmaa ja sitä, miten kaikki talot sointuvat puiden lehtien väriin. Tänään aamulla lunta satoi vaakasuunnassa, eikä enää tuntunut yhtään niin hyvältä kuin vielä pari viikkoa sitten. Talvi ei ole koskaan ollut mun juttu. Se ei taida myöskään koskaan olla mun juttu.

4. Ostin I love me- messuilta noita Hamppu-snacksejä, mitkä oli niin hyviä, että oli pakko ostaa niitä lisää heti. Ne on Suomalaisesta hampusta valmistettuja terveellisempiä vaihtoehtoja sipseille. Hyvin skeptisenä sain todeta niiden olevan parhaimpia naposteltavia mitä oon hetkeen syönyt. Näitä saa esim. Ruohonjuuresta. Testatkaa!

5. Tein yhtenä päivänä sekotuksen kolmesta eri mun huulipunasta ja siitä tuli just täydellinen vähän oranssihtava vaaleanpunainen nudesävy. Nyt oon yrittänyt viikon pohtia sitä, mistä samanlaisen sävyn saisi ostettua. Tykkään kyllä sekotella huulipunia keskenään, mutta ongelma tulee siinä vaiheessa kun sitä pitäisi esimerkiksi kaupungilla, koulussa tai baarissa lisätä toinen kerros. Mitä helvettiä sillon pitäisi tehdä?


6. Meillä on himassa järjetön määrä noita magneetteja, joista innostun aina välillä väsäämään huonoja tekstejä läpällä. Noita on itseasiassa yllättävän hauska tehdä, mutta suunnatonta raivoa aiheuttaa aina sanat joita et löydä valmiina magneetteina. 

7. Oon käynyt aika paljon tänä syksynä Raumalla hengailemassa Äitin ja kissojen kanssa, enkä olisi voinut paremmin aikaani käyttää. Nyt viikonloppuna olisi Indiedaysin gaalaa ja muuta kissanristiäistä, mutta huomattavasti mielummin istun neljä tuntia bussissa ja meen vaan kotiin. 


8. Oltiin kuvaamassa Samin musiikkivideota yhtenä viikonloppuna ja bailattiin oikeestaan ihan huolella koko viikonloppu läpi. Ollaan hengattu paljon koulukavereiden kanssa ja ne tuntuu jo siltä, kuinka oltaisiin tunnettu aina. On niin siistiä saada uusia ihmisiä ympärilleen, joiden kanssa natsaa kaikki jutut ihan huolella. Tykkään niin paljon olla koulussa ja tykkään niin paljon mun uusista kavereista.

9. Nää on ihan niitä samoja tyyppejä. Meillä oli koulun Alumnijuhlat Glorialla viime viikolla ja oli niin hauskaa, että ei tarvitse olla yhtä hauskaa enää moneen viikkoon. On tullut muutenkin juhlittua aika paljon. Ehkä vähän liikaakin. 

Onko tämmöset kollaasipostaukset puhelimen kätköistä kivoja vai ihan tylsiä? Kertokaa!

2 kommenttia:

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi