11/06/2016

NYX HIGHLIGHT & CONTOUR PRO PALETTI


Mä harvoin lähden hehkuttamaan yksittäistä meikkituotetta kokonaisen postauksen verran, mutta nyt mun on kyllä pakko. Oon siis testannut aika paljon eri tuotteita varjostamiselle, mm. kulttimaineesta nauttivan Anastasia Beverly Hillsin puuterista ja voidemaista contour palettia, mutta nyt löysin voittajan. Tosi moni bloggaaja on tätä kehunut ja nyt kehun minäkin. Nyxin contour paletti on ehdottomasti paras hinta-laatusuhteeltaan. Piste. 

Mulla, kuten monella muullakin suomalaisella, on ongelmana löytää tarpeeksi vaaleita sävyjä kasvojen korostamiseen. Tosi monessa paletissa se vaalein sävy on ollut mun ihon värinen. Uskon aika monen samaistuvan tähän ongelmaan. Sillä ei paljon sitten korosteta yhtään mitään. Käytin tähän hommaan joskus Stargazerin valkoista puuteria mitä meiltä töistä yleensä vain gootit kävivät hakemassa. Ja halloweenkansa. Voidemaisissa paleteissa ongelmaksi muodostuu ehkä eniten se, etten pidä siitä miten paksu meikkikerroksesta tulee. En tiedä onko se vain mun päässä, mutta se tuntuu jotenkin limaselta ja hankalalta levittää. Musta aina tuntuu silloin, että naamassa on sentin kerros meikkiä ja sen häivyttäminen on muuten aikamoinen työmaa. 

Nyxin paletti on puuterinen, omistaa kahdeksan eri sävyä, tosi pigmenttinen, silti mahdollistaa luonnollisen lopputuloksen, sopivat myös luomiväreiksi, hinnaltaan edullisempi kuin muut ja helvetti en rehellisesti sanottuna keksi mitään huonoa. Ehkä se, ettei tossa oo peiliä. Mut sekään ei nyt ole kauheen suuri miinus. Tässä on ihanasti mietitty oikeesti monia eri sävyjä ja sitä, että kaikki varmasti löytävät omalle iholleen just ne sopivat sävyt. 

Anastasia Beverly Hills jäi nyt kakkoseksi. Wohooo NYX!

8 kommenttia:

  1. toi on kyllä ihan super hyvä! tietty tostakin paletista jää mulla ihan tummimmat varjostussävyt käyttämättä mutta pari kymppiä niistä sävyistä mitä käyttää ei ole käytännössä mitään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on lähinnä toi lämpimin ruskea mitä ei varmaan tuu käytettyy ihan hirveesti ku se ei taida olla ihan mun ihonsävylle sopiva!

      Poista
  2. itekki olen ihan hurahtanut tähän palettiin, kun kerrankin oikeesti sävyjä, jotka sopii mun kalmankalpealle iholle! parasta ehottomasti on, että kaikille sävyille löytyy käyttöä, vaikka just luomiväreinä tai toi tummin korostussävy menee vaikka poskipunana. hinta-laatusuhde kyllä niin kohdillaan et ei huhuh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep!! Siis just se et tämmöselle lumen väriselle iholle sopii noi melkeen kaikki sävyt ni tykkään tosi paljon. Ja varsinkin se, että toi kaikista vaalein sävy on oikeesti vaalea, eikä mun oman ihon värinen :-D hinta-laatusuhde on kyl oikeesti tosi hyvä!!

      Poista
  3. Äää vitsi tää paletti houkuttaa mua tän jälkeen entistäkin enemmän! Oon nimittäin kuullu kanssa pelkkää hyvää eikä toi hintakaan oo loppujenlopuks ollenkaan paha. We'll see.. :-D

    http://mypartofworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo kyllä kuullut oikeestaan lainkaan mitään huonoa tosta paletista, ja se onkin aika harvinaista! Suosittelen tätä kyllä ihan täysiä!

      Poista
  4. Hitto mua kiristää kun kaks pv sitten arvoin että tilaanko tän, oli Cocopandassa tarjouksessa 19e. Tänään päätin että tilaan, ja hinta oli noussu 25e. En sitten tilannutkaan :'D goddammit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä se vielä tippuu alennukseen, sun pitää vaa kyttää noita hintoja hahahah!

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi