11/14/2016

LOISTAVA LINDEXIN GEELILAKKA


Lindex 7,95€/kpl

Mä oon aina ollut se jonka kynsilakat lähtevät melkein päivässä. Ihan sama mitä lakkaa niihin on tunkenut ja miten hyvät päällyslakat laittanut, ne ovat aina kuluneet nopeasti pois. En tiedä johtuuko se siitä, että oon vähän tämmönen hutilus ja hakkaan käsiäni kaikkialle huomaamattani vai siitä, että yksinkertaisesti karma kostaa mulle jostain kynsilakkojen muodossa. Joka tapauksessa, testasin Lindexin geelilakkoja ja yllätyin totaallisesti. Yleensä mulla on parhaiten kynsissä pysyneet OPI:n  ja Chanelin kynsilakat, jotka ovat suhteellisen (ihan helvetin) kalliita ja tää Lindexin edullinen lakka pieksee ne pysyvyydellään ihan 6 - 0. Myös kaikki geelilakat mitä olen aikaisemmin käyttänyt, ovat jostain syystä lähteneet kynsistäni huomattavasti nopeampaa kuin nämä, jotka pysyivät hyvinä yli viikon. En tiedä onko se teille pitkä aika, mutta mulle se on ihan järjettömän pitkä aika kynsilakkojen suhteen. 

Halusin tulla vinkkaamaan myös teille näistä, koska hei kukapa ei haluaisi lakkoja kynsiinsä jotka pysyvät pidempään kuin kolme minuuttia. Mä oon erityisen rakastunut tohon valkoiseen. Mulla on itseasiassa aika usein valkoiset kynnet, koska ne jostain syystä miellyttää mun silmää suunnattomasti. Tän hetken lemppari!

Mikä kynsilakka pysyy sulla pisimpään kynsissä?

1 kommentti:

  1. Mulla essie on ehottomasti ykkösenä pysyvyyden suhteen ja pysyyki yleensä reilun viikon, mutta geelilakkoja en oo päässy kokeileen :). Valkoset kynnet on jotenki vaan niin kauniit, mulla kans yhet lemppareista!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi