11/01/2016

KUUKAUDEN KOSMETIIKKAVINKKI: PYSYVÄMPI MEIKKI

Vuorossa kuukauden kosmetiikkavinkki. Nää on ihan mun suosikkipostauksia ja tekisin näitä varmaan joka viikko jos aikaa, ideoita ja tuotteita riittäisi. Tänään vuorossa on kuitenkin muutamia pohjustuotteita, jotka ovat ainakin omasta mielestäni antaneet huomattavasti paremman pysyvyyden meikille. Oon hyvä mittaamaan meikin pysyvyyttä sillä, kestääkö se mun viikonlopun riennot. Yleensä kun lähden ulos, unohdan koko illan aikana katsoa peiliin ja jossain vaiheessa aamuyöllä muistan tsekkaa peilistä onko niitä kulmakarvoja enää edes jäljellä. 


Smashbox Photo Finish & Smashbox Photo Finish Hydrating

Smashboxin primerit ovat nousseet jonkinlaiseen kulttimaineeseen, enkä ihmettele yhtään miksi. Nää toimii ainakin mulla tosi hyvin. Varsinkin toi kosteuttava versio on täydellinen mun kuivalle ja koppuraiselle iholle. Oon tosi onnellinen siitä, että nykyään Smashboxin meikkejä saa myös Suomesta. Tykkään itse noista niin paljon, että toivon nyt niidenkin löytävän kyseisten meikkien pariin jotka eivät ennen ole päässeet niitä hypistelemään tassuissaan. 


NYX Proof It! Waterproof Eye Shadow Primer

Pakko tunnustaa, että oon nyt alkanut rikkomaan mun luomivärilakkoa ja alkanut kokeilemaan päivittäisessä meikissä jotain hyvin neutraaleja luomivärejä. Siis niin neutraaleja, ettei niitä varmaan kukaan muu edes huomaa kuin minä. Mä en siis ole vuosiin käyttänyt lainkaan muuta silmämeikkiä kuin ripsiväriä ja nyt oon ehkä ujosti innostunut niistä taas. Nyxiltä löytyy mun mielestä hyviä ja edullisia tuotteita jokaiseen lähtöön ja tämä on ehdottomasti yksi suositeltavista. 


Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray 

Tää lupaa pitää meikin paikallaan jopa 16h. Ei lohkeile, valu, haalistu tai kasaudu ihojuonteisiin. Laitoin tätä kasvoilleni kesällä ennen kun lähdin festareille ja yöllä tullessani kotiin nukkumaan tajusin, että mun meikit olivat ihan täydellisesti paikallaan. Ottaen huomioon sen, että olin riehunut, hikoillut ja sekoillut koko illan, se on aika hyvä suoritus. Luin just vähän aikaa sitten Nordic Beauty & Style- facebook ryhmästä, että tää on tosi monen muunkin mielestä paras meikin viimeistelysuihke. Onhan tää kyllä. 

Musta on hauskaa miten suosittuja kaikki kosmetiikkapostaukset mun blogissa on, sillä mähän en oikeesti tiedä juuri mitään kosmetiikasta saati sitten siitä, miten siitä pitäisi kirjoittaa. Musta ei luultavasti koskaan tule katu-uskottavaa muoti- tai kauneusbloggaajaa, mutta niihin saappaisiin on aina välillä hauska hypätä ja leikkiä, että niillä pysyy pystyssä. 

Onko teillä jotain suositusta siitä, mikä olisi parempi kuin joku näistä tuotteista? Antakaa palaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi