11/10/2016

KUMMALLISIA PÄIVIÄ


PIPO: Acne Studios HUIVI: Ei muistikuvaa TAKKI: Zara KENGÄT: Timberland

Mä kävin tiistaina eduskunnassa Vasemmistoliiton vaihtoehtobudjetin julkistamistilaisuudessa. Kirjoitin ensimmäisen juttuni ikinä talouspolitiikasta ja sain siitä tosi hyvää palautetta. Olin tosi ylpeä itsestäni. Mä oon kaatunut tämän viikon aikana noin seitsemän kertaa. Kävin kaupassa ja unohdin housut. Kuulin surullisia uutisia eräästä mun tosi läheisestä ihmisestä. Itkin ratikassa, enkä jäänyt sen takia pois siitä. Ajelin aika kauan ympäriinsä. Mä oon katsonut tällä viikolla seitsemän tuntia putkeen netflixiä, ja sen jälkeen tajusin etten muista niistä jaksoista mitään. Ahdisti kymmenen kertaa kovemmin kuin mikään ja soitin äitille. Äiti muuten otti nää kuvat. Toi takki on myöskin äitin. 

Yksi mies taidettiin valita yhden maan presidentiksi. Ainoa asia mikä mun päässä pyörii on Dumbledoren sanat. Ne on aika viisaat ja sopivat tähän hetkeen omasta mielestäni hyvin. 

“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” 

1 kommentti:

  1. Noi Dumbledoren sanat toimii kyllä aika moneen tilanteeseen! Löytyy toi quote mun taustakuvanakin :D

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi