11/07/2016

EKA TALVIASU JOKA EI EDES OLE TALVINEN






PIPO: Saatu (click) HUIVI: Gina Tricot RUUTUPAITA: Uff TAKKI: Zara FARKUT: Monki KENGÄT: Adidas

Talvi yllätti autoilijat, VR:n ja minut jälleen. Oon kitissyt talvivaatteista blogissani varmaan viimeiset viisi vuotta, enkä vieläkään osaa pukeutua niihin. Vannoin tämän talven olevan erilainen, mutta ei se taida olla. Nyt kun ollaan kuun lopussa lähdössä sinne Rukalle viikoksi duuniin, joka tapahtuu suurimmaksi osaksi ulkona, olisi ehkä oikea aika skarpata tässä. Lyödäänkö vetoa, että seuraavassa asupostauksessa valitan ihan samaa asiaa? Typerä minä.

Meillä koulussa painostetaan tällä hetkellä työharjottelupaikkojen hakemisesta, mikä stressaa mua ihan järjettömän paljon. Tai oikeestaan kukaan ei edes painosta, vaan oon kehittänyt tän kriisin ihan itse. Yllättävää sinäänsä. Mulla on tapana stressata asioista, jotka järjestyvät kuitenkin ajallaan. Nyt tää stressi on sellaista, että oon ihan pyörällä päästäni. Pitäisi todellakin rauhottua jälleen kerran. 

Ps. Nätit korvat Nelli. 

Kuvat: Mona Bling 


2 kommenttia:

  1. aaaa, mulla niin sama, en osaa käyttää mitään talvivaatteita!! heitän vaan ehkä air forcejen tilalle martensit, ja ehkä vaihdan lippiksen pipoon, mut muuten näytän samalta kun viimeset kaks kuukautta?? en tajua itteeni. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis samaistun tähän niin paljon! Parasta on, että itse tiedostaa sen olevan tyhmää ja silti tekee niin :-D

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi