11/02/2016

ACNE STUDIOSIN PIPO


PIPO: Acne Studios TAKKI: Zara PAITA: Monki HAME: Bik Bok KENGÄT: Vans

Ostin viime viikolla Acnen pipon. Se on ihan järjettömän hintainen, se on maailman lämpimin. Just semmonen jättikokoinen ja paksu, millä selätän tän talven ihan huolella. Oon ton pipon takia pitkästä aikaa joutunut keräämään pulloja, että oon saanut ostettua edes makaronia kaupasta. Kuitenkin se on tuonut mulle suunnatonta nautintoa syödä sitä makaronimössöä, kun tiedän kyllä minkä takia sitä olen syönyt. 

Sain tietää viime viikolla, että oon lähdössä töihin kuvaushommiin Rukalle kuun lopussa yli viikoksi ja ajattelin siellä pitää tota pipoa päässä nukkuessakin. Se joka sanoo, ettei rahalla saa rakkautta ei ole selkeästi ostanut mitään vaatekappaletta josta on haaveillut vuosia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi