10/13/2016

VLOG: LIKAINEN TUKKA PUNAISELLA MATOLLA


Olin pari päivää sitten Anja Snellmanin kirjaan Syysprinssi perustuvan elokuvan pressitilaisuudessa, joka tuli mulle ihan yllätyksenä. Likaisesta tukasta huolimatta tuli hyvät haastattelut Laura Birnistä ja Lauri Tilkasesta, eikä jäänyt millään tasolla paskaa makua suuhun. Elokuva vaikuttaa ainakin trailerin perusteella yhdeltä mielenkiintoisimmalta suomalaiselta elokuvalta vähään aikaan. Totesin myös haluavani lukea kirjan ja nyt se onkin seuraavana mun lukulistassa heti Cheekin kirjan jälkeen hahah. 

Mä innostuin nyt näiden videoiden tekemisestä niin huolella, että mulla on materiaalia jo muutamaan tulevaankin videoon. Viimeisimmästä videosta lukijat tuntuivat tykkäävän ihan huolella, eli uskallan varmaan jatkaa näiden tekemistä ilman pelkoa siitä, ettei kukaan näitä haluaisi katsoa. Musta olisi kiva kuvata jatkossakin videoita mun duunijutuista ja tapahtumissa missä käyn. Kiinnostaako ne jotain siellä ruudun toisella puolella? 

Voit tilata mun Youtuben kanavan tästä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi