10/12/2016

SYVÄLLISET KAHVITREFFIT JA SYKSYISET ILLAT


Joanna ja loputtomat kahvikupit. Syksyisten vaatteiden etsiminen ja spontaanit villapaitaostokset. Vanhat murheet maan ja taivaan välillä. Pimenevä syysilta joka ei edes pimeydellään masenna. Pieni paniikki ennen nukkumaanmenoa seuraavan aamun radiojuonnosta jonka olin unohtanut ihan totaallisesti. Juonto meni kuitenkin ihan hyvin ja niin menee elämä muutenkin. 

"Katso, horisontti on melkein huomaamaton
jos tää hetki jatkuu pitää kyljestä nipistää
minä elän, minä elän, minä elän, minä elän"

4 kommenttia:

  1. Ihana neule, mistä ostettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monkista!!! Ihana ja mukava, tais olla 30€!

      Poista
  2. Jeess! t. mul on addiktio meleerattuihin neuleisiin

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi