10/05/2016

SE AIKUISTEN TAKKI


TAKKI: H&M MEKKO: Cubus KENGÄT: Adidas LAUKKU: Marimekko

Mä ostin aikuisten takin. En tiedä johtuuko se siitä, että tajusin kuullostavani kaikissa tekemissäni haastatteluissa innostuneelta vauvalta vai siitä, että joku lapsi kutsui minua metrossa tädiksi. Toi takki on kuitenkin tosi kiva, vaikka ostinkin sen hetken mielijohteesta ja se on aikuismaisinta mitä olen varmaan koskaan omistanut. Kotivakuutuksen ja Vanhan testamentin lisäksi.  

Tätä kirjoittaessani kello lyö kohta kolme, enkä ole nähnyt Nukkumattia vielä vilaukseltakaan. En nähnyt eilenkään. Enkä sitä edeltävänä päivänä. Se äijä on hylännyt mut ja siirtynyt helpompien ongelmien pariin. Tähän voisin heittää jonkun ironisen läpän siitä, ettei Nukkumatti ole ainoa mies joka niin on minulle tehnyt, mutta se olisi meille kaikille vähän kiusallista. Jätän sen lähän nyt kertomatta.

Ps. Näissä kuvissa oon mun elämäni tärkeimmällä kadulla. Mun koti on täällä.

5 kommenttia:

  1. Ihan mielettömän kauniita kuvia taas kerran!! Mitäköhän matskua toi sun mekko on, näyttää superhyvältä!

    VastaaPoista
  2. aivan ihana asu!! ja toi takki sopii tosi hyvin sulle, joten älä jätä käyttämättä vaikka onkin aikuismainen!! :--)

    VastaaPoista
  3. oi vitsit magee takki! asukokonaisuuski on ihan kybÄ! :)

    VastaaPoista
  4. Upeita kuvia! ja toi takki näyttää sulla tosi hyvältä :-)

    VastaaPoista
  5. Upee takki ja sopii sulle mielettömän hyvin! Minkä hintainen tää oli ja löytyykö sitä netistä? :)

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi