10/31/2016

#MEOLLAANINDIEDAYS

Tiivistettynä: Blogirinki Media & Indiedays ovat julkaisseet nyt kaksi uutta blogisivustoa. Nykyään niitä on siis kolme; Indiedays.fi, Foodlover.fi ja Lifie.fi. Indiedays vahvistaa siis omaa sisältöään muodin, kauneuden ja hyvinvoinnin puolella ja Foodlover & Lifie kokoavat samantyyliset blogit yhteen. Esimerkiksi Foodlover.fi on ensimmäinen Suomessa pelkästään ruokaan & leivontaan keskittyvä blogisivusto. Se tekee siis aika käteväksi reseptien hakemisen. 

Saija aloitti omassa blogissaan haasteen #MEOLLAANINDIEDAYS, jonka ideana on esitellä viisi omaa suosikkibloggaajaa Indiedaysiltä. Ihana Noora mainitsi mun blogini omassa haasteessaan ja mä päätin myös tarttua tähän. Kukapa ei haluaisi uusia ja inspiroivia blogeja luettavaksi? Tässä on viisi hyvää esimerkkiä siitä, millaisia Indiedaysin portaalista löytyviä blogeja mun lukulistalla on. 











Blogien lukeminen ja sen kirjoittaminen ovat olleet mun elämässä koko nuoruuteni ajan. Mulla on edelleen varmaan yli sata blogia jota seuraan enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Nautin ihan suunnattomasti siitä, kun päivän jälkeen saa ihan rauhassa selata uusimmat blogipostaukset läpi ja nauttia ihmisten kuvista, teksteistä ja varsinkin siitä inspiraatiosta. 

Mulle tuli viikonloppuna yks tyttö snapchatissä puhumaan ja kertoi mulle miten paljon oon inspiroinut sitä. Se mimmi kertoi, että lukee mun blogia ja tykkää siitä ja tykkää musta ja tykkää mun antamasta fiiliksestä. Siitä tuli niin hyvä mieli, että hymyilin lopun illan. Se hetki muistutti mua siitä minkä takia blogia on niin kiva pitää. Mulla on parhaat lukijat. Kiitos teille siitä.

Tehkää tää haaste!

1 kommentti:

  1. IIks, pitää muistaa tehdä! :) Vaikka tuntuu ettei hirveästi ole viime aikoina edes lukea blogeja. Ehkä teen top3:sen :D

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi