10/24/2016

KOLME ASIAA - HAASTE

Bongasin ihanan Katan blogista kolme asiaa haasteen, joka vaikutti niin kivalta, että päätin itsekkin tarttua siihen. Katakin puhui postauksessaan siitä miten kaipaa vanhoja blogeissa kiertäviä haasteita, koska niitä on niin kiva tehdä ja lukea. Ehkä pitää aloittaa itse tekemään näitä ja haastaa koko Suomen blogiskene näihin mukaan. En tiedä tuleeko näissä vastauksissa mitään yllätyksiä kenellekkään, mutta tässä nää nyt tulee. 

3 asiaa joista pidän
Pidän ihan järjettömän paljon salaliittoteorioista, mitä hullumpi sen parempi. Pidän myös maailman noloimmista teinileffoista, kuten High School Musicalista. Tähän listaan voisin mainita myös pulut. Ne on mun lempilintuja.

3 asuaa joista en pidä
Epätasa-arvo, puuro kaikissa eri muodoissaan ja Disneyn piirretyt. 

3 asiaa joita tein viikonloppuna
Sovittiin joskus Hannan kanssa, että kun Vesa-Matti Loirin uusi levy ilmestyy, me kuunnellaan se ja juodaan sen levyn aikana pullot viiniä. Tajuttiin ensimmäisen kappaleen kohdalla, että koko levy on uskonnollinen ja rehellisesti sanottuna ihan kamala. Oli aika mielenkiintoinen kokemus. Editoin paljon koulujuttuja, sekä kävin messuilla.



3 asiaa jotka osaan
Osaan tosi paljon virsiä ulkoa, mikä on aika ironista, sillä en edes kuulu kirkkoon. Osaan myös paljon Harry Potterista tuttuja loitsuja, sekä tehdä tosi hyvää pestopastaa. 

3 asiaa joita en osaa
Oon asunut nyt yli neljä vuotta itsekseni, enkä vieläkään osaa maksaa laskuja ajallani. En tajua mikä siinä on niin vaikeaa, että maksaisi ne vain heti kun ne postiluukusta kolahtaa. Mulla harvemmin on niin vähän rahaa, ettei niitä laskuja olisi varaa maksaa. Mä vaan en osaa maksaa niitä. Elämänhallinta ylipäätään voisi olla tällä listalla. Ja kaljasta kieltäytyminen. En myöskään osaa olla kenenkään tyttöystävä.

3 asiaa jotka haluaisin osata
Haluaisin osata muistaa kaiken mitä kuulen ja luen ihan täydellisesti. Mun lähimuisti on surkimus ja siksi elämä onkin täynnä unohduksia. Niin isoja kuin pieniäkin. Haluaisin myös osata lukea ihmisten ajatuksia ja muuttaa veden viiniksi. 

3 asiaa jotka minun pitäisi tehdä
No maksaa ne helvetin laskut jotka ovat jääneet rästiin. Mun pitäisi myös tehdä muutamat radiotehtävät kouluun liittyen ja kirjoittaa yksi tehtävä valmiiksi. Oon roikuttanut niitä tehtävälistalla nyt monta viikkoa. Mun pitäisi myös pestä pyykkiä ja tiskata.


3 asiaa joista stressaan
Yritän aina luoda itsestäni sellaisen kuvan, etten stressaa mistään. Tosiasiassa stressaan kaikesta. Siksi onkin niin ironista, että mulla on tatuointi jossa lukee "ÄLÄ STRESSAA" koska en ikinä noudata sitä. Tällä hetkellä stressiä aiheuttaa eniten koulu ja siihen liittyvät duunikuviot. Hyvänä kakkosena tulee esimerkiksi ihmissuhteet ja se, ettei mulla ole sellaisille tällä hetkellä aikaa. Pakko mainita myös blogin päivitys. Haluaisin tuottaa tänne ja youtubeen sisältöä joka päivä, enkä saa sitä mahdutettua aikatauluun. Oikeesti stressaan tällä hetkellä eniten siitä miten kiireinen oon.

3 asiaa jotka saavat minut rentoutumaan
Eläinvideot, peittoon kietoutuminen ja yksin kotona oleminen.

3 asiaa joista puhun usein
Tää tietenkin riippuu ihan täysin siitä kenelle puhun. Puhun kuitenkin aika useasti siitä, mitä maailmassa tällä hetkellä tapahtuu ja ylipäätään siitä mitä asioille pitäisi tehdä. Tykkään siis puhua uutisista. Mulla on edelleen vaiheita jolloin mua kiinnostaa jokin tietty asia niin paljon, että haluaisin jauhaa siitä vain kaikille. Viimeisin taisi olla sinivalaat ja sitä ennen Anneli Auer. Puhun myös paljon mun äitistä. Koska se on mulle tärkein asia tässä maailmassa. 

3 asiaa jotka puen mielelläni päälle
Mulla on sellainen raidallinen mekko jota käytän aina kotona. Se on Monkista ostettu, riekaleinen ja kulunut, mutta pistän sen yleensä aina heti kun tulen kotiin päälle. Maailman mukavin mekko jonka käytöstä mun kämppis mua usein pilkkaa. Käytän yleensä aina myös pipoa, koska se peittää sen faktan, etten kampaa hiuksiani kovinkaan usein. En myös jostain syystä tykkää näyttää mun takaraivoa vaikka en kyllä kaljuunnukkaan. Puen mielelläni päälle myös mummon tekemiä villasukkia. Niissä on jotain sellaista rakkauden fiilistä mitä muissa vaatteissa ei ole tai tule koskaan olemaan. 

3 asiaa joita en pue päälleni
Valkoiset farkut, pilottilasit ja kiilakorot. Niistä on rumat asut tehty.


3 asiaa jotka haluaisin hankkia
Haluaisin hankkia uuden iMacin, mutta jostain syystä ei ole paria tonnia ylimääräistä lompakossa. Mun kone alkaa vetelemään viimeisiään, eikä pyöritä kaikkia ohjelmia enää lainkaan. Ostoslistalla tällä hetkellä on myös talvitakki joka ei ole ruma. Mahdoton tehtävä. Haluaisin myös hankkia jollain tavalla lisää tunteja päivään.

3 asiaa joista unelmoin
Unelmoin paljon siitä, että tulevaisuudessa menestyisin urallani mitä ikinä tulenkaan silloin tekemään. Unelmoin myös siitä, että jonain päivänä oon aidosti tasapainossa itseni kanssa ja vanhana kun mietin kulunutta elämää, totean olevani ylpeä siitä. Unelmoin myös siitä, että olisin kissa. Kaikki unelmat eivät valitettavasti toteudu, mutta toivon kovasti kolmen ensimmäisen toteutuvan. 

3 asiaa joita pelkään
Jos unohdetaan tähän alkuun läheisten kuolemat ja muut sellaiset jota kaikki pelkää. Kyllä te tiedätte ne. Mua pelottaa se, että joku järjestää mulle yllätys-synttärit. Oikeesti oon vannottanut mun kaikkia kavereita kertomaan mulle heti jos joku on sellaisia suunnittelemassa. En todellakaan tiedä mikä siinä mua kauhistuttaa niin paljon. En oikeestaan tykkää yllätyksistä lainkaan. Pelkään myös aikuistumista ihan järjettömän paljon. Mun pahin pelko on kuitenkin varmaan dementia. 

3 asiaa joita toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa
Ollaan suunnittelemassa yhden kaveriporukan kanssa sellaista projektia, josta mulla on tosi hyvä fiilis. Toivon sen lähtevän hyvin käyntiin. Toivon myös pääseväni mahdollisimman pian johonkin reissuun, vaikka se ei ole mitenkään realistinen toive vielä pitkään aikaan. Toivon myös, että kotoa löytyisi tänään sinne mennessäni jotenkin maagisesti valmis illallinen. Mielellään jotain missä ei ole papuja, koska niitä olen syönyt enemmän tai vähemmän koko viimisimmän viikon. 

Mitä tykkäsitte tästä? Pitäiskö tehdä näitä enemmänkin?

Ainiin. Mä haastan kaikki jotka tämän lukee. 

3 kommenttia:

  1. Joo tää oli tosi kiva, ehdottomasti tällaisia lisää. Muutenkin oon kyllä tykännyt paljon sun viimeaikaisista postauksista. :D

    VastaaPoista
  2. tee ihmeessä lisää jos tykkäät sillä näitä on kiva lukea.ja toki tee myös itse haasteita jos on ideoita! ps.mahtava juliste!!

    VastaaPoista
  3. hmmmmm pakko varmaan tehä tää itekki :-D oot ihana <3

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi