10/11/2016

IHAN TAVALLINEN MAANANTAI VIDEOLLA



Oon haaveillut nyt varmaan vuoden päivät videoiden tekemisesta Youtubeen jälleen ja kerännyt rohkeutta niihin jostain syystä ihan jumalattomasti. En oikeen ymmärrä miksi oon jännittänyt tätä, kun kuitenkin niitä videoita on väsätty ihan hyvä määrä blogin historian aikana. Nyt päätin eilen kuvata pienen My Day- tyyppisen pätkän päivästäni ja tuloksen siitä laitoin nyt Youtubeen. Haluaisin tehdä tollasia lisää, sillä noista jää niin kivoja muistoja myöhemmin katsottavaksi. Kertokaa mulle haluaisitteko noita videoita lisää ja millaisia niistä haluaisitte. Oon nyt niin fiiliksissä noiden tekemisestä ja Premieren kanssa videoiden vääntämisestä, että uskoisin videoiden alkavan tippua blogiin useamminkin.


Tilaa mun kanava Youtubessa tästä ja kerro ihmeessä risuja & ruusuja. 

Ehkä mä alotan nyt ton tuben valloittamisen. 

11 kommenttia:

  1. Lissää videoita! :)

    VastaaPoista
  2. Tykkään! Rakentavaa kritiikkiä: enemmän puhetta ja musiikki oli ehkä hieman liian unettavaa. Tee lisää!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ootinki et joku sanoo tosta, sillä muutaman kerran videon katsomisen jälkeen oon itekki ihan samaa mieltä! Minä teen!

      Poista
  3. Joo, tee lisää videoita! tosi kivasti kuvattua materiaalia, ja sai itelle semmosen mukavan fiiliksen tota katsellessa, kun en ite Helsingissä asu ja kuitenkin se kaupunki kaikkine arkkitehtuureineen ym. viehättää suuresti. Ihana video kaikenkaikkiaan!

    VastaaPoista
  4. lisää lisää! ihana tunnelma tässä, ei yhtään ehtinyt tulla tylsistynyttä fiilistä vaikkei tässä nykytubettamiselle tyypillistä turhanpäiväisyyksistä jauhamista ollutkaan – tai ehkä juuri siksi =D tätä oli mukava katsoa.

    VastaaPoista
  5. nelli, mä oon ihaillut sua ja sun tyyliä siitä asti kun sun blogin tmv somen löysin joskus 16 vuotiaana, 2012. ja mä halusin nyt sanoa sulle että kiitos, olet mulle ihan älytön inspiraatio!! <3

    VastaaPoista
  6. TYKKÄÄNTYKKÄÄNTYKKÄÄN!! Näitä lisää <3 ihana tunnelma!

    VastaaPoista
  7. lisää videoita ehdottomasti!! :--)

    VastaaPoista
  8. Toi taustamusiikki oli niin kaunis ja muutenkin tykkään tuollaisesta vähäeleisyydestä videoissa. Omasta mielestä youtubessa on jo olemassa paljon videoita, joiden sisältö on turhankin tiivistä ja puheensorinan leikkikenttä. Tästä klipistä jäi hyvä mieli, joten ehdottomasti jään odottelemaan uusia videoita.

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi