10/25/2016

IHAN TAVALLINEN ASU JA IHAN TAVALLINEN MINÄ



HATTU: Brixton TAKKI: H&M HUIVI: Gina Tricot

Se aikuisten takki mistä puhuin muutama postaus sitten, on muodostunut mun lemppariksi viimeisen viikon aikana. Kyseinen takki valikoitui mun päälle sinne pressitilaisuuteen mistä tein oman videonkin. Video löytyy tästä. Toi tekee jostain syystä jokaisesta asusta suhteellisen skarpin näköinen ja se tekee ehkä ihan hyvää sille lookille mikä mulla yleensä on. Eli sille, miltä ihmiset yleensä näyttää roskia viedessään. 

Mä kävin katsomassa Paperi T:n keikan Kulttuuritalolla viime viikolla ja se oli hyvinkin vaikuttava kokemus. Mulle Malarian Pelko- levy on niin henkilökohtainen, että jokaisella kerralla sitä kuunnellessa tuntuu, kuin repisin päätäni irti. Se on kummallista, miten henkilökohtaisia joistain kappaleista tulee. Ne menee tavallaan pilalle siinä vaiheessa. Levy kuitenkin on helvetin hyvä. Kirjakin on. Ehkä tommonen modernimpi runous ei ole jokaisen ihmisen mieleen, mutta mulle se uppoaa. 

2 kommenttia:

  1. Toi takki ja hattu on niin sika jees bueno! <3

    VastaaPoista
  2. post alfa on aivan tajuttoman hyvä, en käsitä!

    ota ihmeessä osaa haasteeseen, johon sut haastoin ;-) > http://tthekidult.blogspot.fi/2016/10/meollaanindiedays.html

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi