9/13/2016

SYKSYN SUURSIIVUOUS JA APULANTAA


PIPO: We got beef HUPPARI: Stüssy HOUSUT: Adidas KENGÄT: Adidas

Jokainen joka on ikinä käynyt mun luona ja jokainen joka tuntee mut vähänkään paremmin tietää, etten ole millään tasolla siisti tai järjestelmällinen ihminen. Viimeiset pari vuotta mun vaatekaappi on löytynyt lattialta ja mun huone on ollut yhtä sotkussa kuin oma mieleni. Eilen heitin jonkun hillittömän siivousboogien päälle, kävin läpi koko vaatekaapin sisällön sekä siivosin illan yksin bailaten Apulannan vanhojen hittien tahtiin. Sieltä kaapista löytyi kaikkea hämärää sisältöä minkä omistajia mun pitää nyt alkaa selvittelemään. Tuli kuitenkin niin hyvä mieli aamulla ottaa vaatteet siisteistä pinoista ja sen hyvän mielen innoittamana ajattelin viettää myös tämän päivän siivoamalla. Oon varmaan tullut hulluksi, mutta siivoaminen on oikeesti yllättävän puhdistavaa. Olisi pitänyt uskoa äitiä vähän aikaisemmin. 

Kävin eilen katsomassa myöskin Apulannasta tehdyn Teit meistä kauniin- elokuvan ja jäin siitä vähän ristiriitaisiin tunnelmiin. Apulanta on siis mun lapsuuden suurimpia lempibändejä ja 2002 ilmestynyt Hiekka mun lempilevyjä edelleen. Menihän se vähän kliseiseksi kun lapsikuoro lauloi Armoa ja Toni & Tuukka tappelee palavan kioskin edessä, mutta muuten oli ihan maukas leffa. Se teinianarkia oli sen verran hyvin kuvattu, että kuuntelin tänään koulumatkalla mun vanhoja suosikkeja kuten Aivolävistystä ja teki mieli vaan riehua metrossa. 

2 kommenttia:

  1. Ootko sinä jotenkin pienentynyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa joo, oon aika hyvin tässä tän vuoden puolella ihan rehellisesti sanottuna unohtanu syödä.

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi