9/02/2016

KUINKA MONTA BOMBERIA IHMINEN TARVITSEE


HATTU: We got Beef TAKKI: Monki PAITA: Second Hand FARKUT: Monki KENGÄT: Adidas CHOKER: H&M

Kävin ostamassa mun äidille ton bomberin Monkista tällä viikolla tarkoituksena viedä se sille nyt perjantaina lähtiessäni vierailemaan kotiin Raumalle. Haluaisin kovasti pitää sen vain itselläni, mutta kaikista tärkeintähän tässä elämässä on oman äidin onnellisuus. Ainakin mun mielestä. Toisaalta mun takkivarasto ei rehellisesti sanottuna tarvitse enää yhtään bomberia, sillä niitä on kerääntynyt tämän vuoden aikana vähän liikaa jopa omasta mielestäni. Rahan käytön hallinta ei ole koskaan ollut mun vahvimpia puolia.  

Parhaat viikonloput ovat niitä jolloin saa hyvällä omatunnolla vain makoilla sohvalla ilman meikkiä ja pitää yöpukua pari päivää putkeen. Mä ajattelin viettää juuri sellaisen viikonlopun nyt Raumalla ja samalla katsoa jokaisen turhan tosi-tv ohjelman mikä on jäänyt rästiin tämän viikon aikana. Koulun alettua mulla on ollut niin kiire aikataulu joka päivä, että just tähän väliin täysin aivoton oleminen tekee tosi hyvää. Suosittelen samaa kaikille muillekkin. 

Kuvat: Iita Ylönen 

7 kommenttia

  1. Ihana takki ja puna! Pakko hakea myös itselle!
    T. Annika, "naapurisi" Hesarilta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Ihan lemppari tällä hetkellä!!! <3
      T. Naapuri

      Poista
  2. iiks ihanan iloiset kuvat ja tuo bomberi on super pirtsakka!!

    VastaaPoista
  3. Noi Monkin bomberit on kyllä ihania! Ite ostin vähän aikaa sitte sen ihan perus mustan, mut etenki se vaaleanpunanen houkuttais kanssa (ja keltanen ja toi punanenkin...)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Vautsi. :-) Ja ihana takki.

    VastaaPoista
  5. Tykkään sun blogista . huippua.

    http://classynina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

contact: nelli.kentta@hotmail.fi

© nelli kenttä. Design by FCD.