8/22/2016

SYKSYINEN TYTTÖ


HATTU: Brixton TAKKI: Monki MEKKO: H&M KENGÄT: Vans

Olin jostain syystä unohtanut ton takin olemassaolon kokonaan ja yhtenä aamuna asukriisin iskiessä pengoin kaappiani ja löysin sen sieltä kaikkien muiden vaatteiden alta. Ostin ton joskus keväällä Monkin alennusmyynneistä ja muistelisin, että se oli vähintäänkin puoleen hintaan sillon. Mulla ei oikeestaan ole yhtään ns. siistimpää takkia joten toi tuli ihan tarpeeseen. Musta tosin tuntuu tämänkin näyttävän huomattavasti siistimmältä jonkun muun kuin minun päällä. Jostain syystä vaikka mulla olisi parin huntin mekko päällä ja tukka kauniilla kiharoilla näytän silti aina siltä, että olisin lähdössä viemään roskia. Vähän kurjaa, mutta ei se ehkä kuitenkaan haittaa. 

4 kommenttia:

  1. Eikun just hyvä! Meikällä taas fiilis että näytän tosi helposti jotenkin liian laitetulta tai ylipukeutuneelta. Vai ehkäpä se on vaan oman pään sisällä, en tiie? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että se on just oman pään sisällä! Tai sitten ehkä sen oman olemuksen perusteella ei tule ikinä heti sellaista mielikuvaa, että olisin menossa rapujuhliin..:D

      Poista
  2. Ahaha, mulla on ihan sama! Vaikka miten yrittäisi näyttää siistiltä ja nätiltä niin aina jää sellanen pieni sotkuisuus.. :D mutta toisaalta myös tykkään siitä, ei mene liian perustyttönätiksi >:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että jollain muullakin on sama ongelma!!

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi