8/26/2016

ROOSA 08/16



Mä oon ollut tosi innostunut taas ottamaan mun ystävistä kuvia ja hyvä tilaisuus sille tuli kun lähdettiin koulun kanssa päiväksi Suomenlinnaan kuvaamaan ja tekemään haastatteluja. Oli ihan super kiva päivä ja siinä tehtävien tekemisen oheella otin Roosasta omasta mielestäni tosi kivoja kuvia. Siksi ajattelin laittaa ne myös teille näytille. Tolla mimmillä on muuten kadehdittavan hyvä feed instagramissa (klik) ja sitä vähän ärsyttää katsoa varsinkin tällä hetkellä kun oon ihan uskomattomassa kriisissä oman feedini kanssa. 

Kelatkaa. Mulla on kriisi mun instagram feedin takia. 

Ootteko ikinä kuullut mitään asiaa mikä olisi enemmän 2016  kuin se?

4 kommenttia:

  1. siu ig on ihana! Ne kaikki kuvat sointuu tosi hyvin yhteen, vaikka siel onki erilaisiin kuvii. En suosittele poistaa kasaa kuvia, sillä päädyin ite poistaa kerran vuoden kuvat ja jälkeenpäin harmitti, kun niitä ei löytynyt enää mistään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä poistelen yksittäin jotain mun mielestä rumia tai turhia kuvia, mutta ne rumat ja tärkeät saavat kyllä jäädä!

      Poista
  2. Upeita kuvia!! Rakastan nauravien ihmisten luonnollisia muotokuvia, oot ihanasti vanginnut sun ystävän iloisuuden näihin valokuviin! PS. Teidän molempien ig-feedit ovat aivan goals :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä ite tykkään katsoa just ihmisiä mahdollisimman luonnollisissa muotokuvissa ja varsinkin sellaisissa miten jotenkin sen ihmisen persoona ja sen hetkinen olotila tulee esiin.

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi