8/11/2016

MAAILMAN KAUNEIN KYLPY // LUSH INTERGALACTIC


Laskin aamulla herätessäni, että mulla on ainakin tuhat asiaa tälle päivälle hoidettavaksi. Hetken vietin sängyssä pyörimällä ja paniikissa yritin tehdä jotain järjestystä päässäni aikatauluille. Tämän hetkellisen stressikohtauksen jälkeen kävin ottamassa lasillisen appelsiinimehua, heitin kylpyyn Lushin kauneimman kylpypommin ja lilluin galaxeissa jonkin tovin. Jimi Hendrix, hyvä kirja ja kaikki muut kliseet olivat paikalla tässä hetkessä joka lähenteli olemuksellaan Nirvanaa. Sieltä galaxeista noustessani ei enää sitten stressannutkaan yhtään. Suosittelen.

Muutenkin mun pitäisi vetää ylimääräistä stressaamista turpaan. Mulla jopa on tatuointi missä lukee "älä stressaa" ja silti tunnun olevan vain yksi iso kasa stressiä suurimman osan elämästäni. Nyt varsinkin on ihan hirveesti projekteja meneillään, koulu alkaa maanantaina ja tuntuu, että pitäisi revetä jokaiseen suuntaan. Oon jo ihan sinut sen kanssa, ettei mulla ole koskaan aikaa itselleni mutta nyt tuntuu ettei enää ole aikaa kenellekkään muullekkaan. Toisaalta nautin siitä kun on kiire ja pitää tehdä paljon asioita. Toisaalta vihaan sitä. Toisaalta tiedän, että sellaista elämäni vain sattuu olemaan enkä ihan hirveesti sille voi mitään. Tämmönen mä vaan oon. Stressaava kasa joka ei haluaisi stressata mutta tietää, että pitää stressata.

Älkää te stressatko. Tai jos stressaatte niin menkää välillä kylpyyn. Murjottava Myrtti ja Cedric Diggory olivat Harry Potterissa oikeassa. Kylvyssä tulee parhaat ideat. 

6 kommenttia:

  1. Moi! Olen lukenut blogiasi jo pitkään ja halusin vain sanoa kuinka iloinen olen ollut kun olet nykyään postannut tosi tiheään tahtiin. Kiitos päivieni piristyksestä! Sinulla on omaperäinen tapa kirjoittaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa hei kiitos paljon! <3 Oon nyt saanut jotain ihan uudenlaista inspiraatiota tehdä blogia ja tää on tosi kivaa tällä hetkellä munki mielestä!

      Poista
  2. Voi kun osaisi itsekkin olla stressaamasta joka asiasta! Itsellänikin alkaa koulu maanantaina, mitä sä lähdet opiskelemaan? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä lähin opiskelee crossmediatoimittajaksi, kirjotin siitä vähän enemmän nyt ni voit siitä enemmän lukea :-)

      Poista
  3. Kylpy kuulostaisi kyllä oikein hyvälle, harmi vain kun ei ole kylpyammetta, eikä Lush- liikettäkään missään lähellä...! Olen kyllä aina halunnut kokeilla tuollaista kylpypommia Lush:ilta, mutta ehkäpä vielä joskus.

    Vilma´s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mullakin tää nykyinen kämppä on ensimmäinen oma asunto missä mulla on kylpyamme! Metsästä joku kaveri jolta löytyy kylpyamme ja kutsu itsesi kylpyyn :-D

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi