8/17/2016

KARHU FUSION 2.0 LOVE LOVE LOVE


Ostin nämä kengät muutama viikko sitten tuttavaltani Veeralta ihan naurettavalla hinnalla ja se teki mut hyvin onnelliseksi. Nää Karhun Fusion 2.0:t on sellaiset kengät mitä oon aina katsellut Karhun liikkeessä, mutta todennut 120€ olevan ihan liian suuri summa sellaisista kengistä joita ei varmaan kuitenkaan kovin usein tule käytettyä. Nyt ne kuitenkin koristaa mun kenkähyllyä ja muutaman kävelykerran jälkeen oon todennut ne ihan järjettömän hyviksi jalassa. Meikä diggaa muutenkin Karhun kengistä ihan vaan senkin takia, että ne tuntuvat olevan kuin tehtyjä mun jalkaan. 

Ps. Kertokaa mulle miten banaanikärpäset saa kuolemaan sukupuuttoon???? 

3 kommenttia:

  1. joo mä otan mielelläni kans banaanikärpäs infon vastaan jos joku tietää :-D Supermageet kengät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis en oo vieläkään selvittänyt tätä asiaa... Pitää varmaa imuroida ne pois :-D Kiitti! Arastelen vielä noiden käyttöä tosi paljon mut eiköhän se viel siitä!

      Poista
  2. Ei niitä banaanikörpäsiä saa varmaan ihan sukupuuttoon saa kuolemaan sukupuuttoon, mutta niiden toiminnan voi keskittää semi helpolla kikalla: laita lasiin tilkka vettä, omenaviinietikkaa ja puoli tippaa fairya. Haju houkuttelee niitä ja sit ne jää sinne loukkuun. Fairy rikkoo pintajännitteen ja sit ne hukkuu. Hähää kelmeille!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi