8/30/2016

JUST NE TÄYDELLISET FARKUT


HATTU: Brixton TAKKI: Monki PAITA: Uff FARKUT: Monki KENGÄT: Vans KASSI: Marimekko

En edes osaa laskea kuinka monta kertaa oon täällä raivonnut siitä, etten tule koskaan löytämään täydellisiä farkkuja. Nyt ne löytyi. Oon kävellyt Monkissa noiden ohi varmaan kymmeniä kertoja ja aina vilkuillut niitä vähän sillä silmällä, että ne voisivat olla ihan kivat jonkun muun kuin minun jalassani. Tänään mulla oli jostain syystä keskustassa aikaa ja kävin kyseisessä kaupassa sovittamassa yhtä mekkoa ja matkalla sovituskoppiin raahasin myös nämä mukaani. En rehellisesti sanottuna ole omistanut vaaleansinisiä farkkuja varmaan viiteen vuoteen. Tai ainakaan ehjiä sellaisia. Mä oon siis niin fiiliksissä näistä ja siksi kuvien tyyppinen asu varmaan näkyy mun päällä siihen asti kun maahan tulee lunta. 

Tänään aamulla koulumatkalla joku lapsi sanoi mua metrossa kauniiksi. Kierrettiin Mikon kanssa kauppoja ja arvosteltiin yhdessä rumia vaatteita. Käytiin kavereiden kanssa mun lempikahvilassa istumassa ja jauhamassa turhia asioita joista puhuminen kuitenkin teki onnelliseksi. Otettiin Iitan kanssa nämä kuvat ja lätistiin vaan lisää turhia asioita. On tosi kivaa miten mun elämässä ei ole tällä hetkellä mitään draamaa tai järjetöntä tunteiden vaihtelua. Tylsä arki ja tasaiset päivät tuntuu aika hyvältä just nyt. Helpottavaa ettei maailma lopu viisi kertaa viikossa. 

KUVAT: Iita Ylönen 

7 kommenttia:

  1. Katoinki jo instagramissa, että onpa täydelliset farkut sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Oon näistä ite niin onnellinen ku tuntuu etten oo uskaltanut ikinä käyttää / ostaa mitään tälläisiä ja rohkaistuminen tässä asiassa tuntuu tosi hyvältä!

      Poista
  2. Vitsit ku näytät hyvältä näissä kuvissa, ihan superit farkut! Ihana kuulla että jollain muullakin maistuu arki, jotenkin tuntuu että sellanen tasainen ja tavallinen tekee niin hyvää! Oon muuten ihan fiiliksissä ku päivität niin usein, ihan huippua!

    VastaaPoista
  3. Kolmas kuva on aivan älyttömän sulonen kuva! Mahtavaa et löysit viimein ne täydelliset farkut, ite haluaisin kans ton tyyliset farkut mut en oo ikinä edes uskaltanut sovittaa koska pelkään et ton malliset ei sovi yhtään mulle.. :-D

    VastaaPoista
  4. Millä objektiivilla nää on otettu? Sika kivoja kuvia!!

    VastaaPoista
  5. Oi mikä mimmi! Ihana! Monkin farkut on kyl ihan älyttömän kivoja!! täytyy kyl poiketa taas Monkissa, kun vaan joskus pääsis sinne etelän suuntaan :) ja hei nää kuvat, tosi siistejä! ps. Marimekon kassit sopii KAIKKIEN asujen kans!! :D niin huippuja

    VastaaPoista
  6. ite ostin viikko sitte noi samat farkut mustina ja tykkään kyl kovasti (vaikken ihan in action oo vielä päässy käyttämään). ens helsingin reissulla täytyy kyl käydä nappaamassa matkaa noi siniset kanssa!

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi