8/12/2016

JOS SAISIT KÄYTTÄÄ VAIN YKSIÄ KENKIÄ

... elämäsi loppuun asti, niin mitkä ne olisivat?


Mun vastaus kysymykseen on ihan helvetin helppo. Vanssin Old Skoolit on mun ihan ehdottomat lempparit ja sopivat kaikkien vaatteiden kanssa täydellisesti. Niiden kanssa tulee kipitettyä ympäriinsä niin kesämekkoon kuin verkkareihin yhdistettynä ja aina ne näyttävät sekä tuntuvat hyvältä jalassa. Ne on sellaiset peruskengät mitä välillä huomaa käyttäneensä kaksi kuukautta putkeen. Joku varmaan onkin huomannut niiden vilkkuvan mun jalassa tosi useasti. Tykkään käyttää myös korkeavartista versiota Sk8 Hi:ta, mutta nämä matalavartiset vievät kyllä voiton. Noista olisi vielä Mid School Pro:t, jotka ovat siitä keskivaiheilta korkeutensa puolesta, mutta ne eivät ole vielä päätyneet mun kenkähyllyyni. Toivottavasti eivät päädykkään, sillä siellä on jo ihan tarpeeksi tennareita tämän elämän ajalle. 

Meikä pilasi siis jälleen kerran festarikaudella yhdet kengät ja tänä vuonna vuorossa oli juurikin Vanssin Old Skoolit. Noita vanhoja oon yrittänyt pelastaa vaikka millä, mutta niistä ei enää saa puhtaan näköisiä edes rukoilemalla. Siksi päätinkin heittää ne myös seuraavan kesän festarikengiksi ja tilata EMP:ltä uudet ja tismalleen samanlaiset popot joilla kehtaa kävellä jonnekkin muuallekkin kuin johonkin Kallion räkälään juomaan vesitettyä bisseä. Nyt kelpaa hypellä ympäri Helsinkiä onnellisena. 

Yhteistyössä EMP.fi

6 kommenttia:

  1. Just selasin tässä nettikauppoja, ja monta kertaa meinasin klikata ostoskoriin juurikin noi Vansit.. Oon niitä jo niin monta kertaa himoinnu, että ehkä mun nyt täytyy mennä ja tilata ne! Yksinkertaisuudessaan sika hienot kengät ja sopii asuun ku asuun.

    En oo ikinä ennen juurikaan ollut mikään kenkäfriikki, mut pari vuotta sitten ostin Vansin kengät ja nyt eteisessä muuta olekkaan kun monta paria Vanseja.. :-D Maailman parhaimmat kengät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa on just se ku ne sopii kaikkiin mahdollisiin asuihin ja on just niin klassiset tennarit, että niille tulee ihan sikana käyttöö aivan varmasti!!

      Poista
  2. Eikö vanssin old schoolit kirjoteta old skool? Sori, häiritsee vaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjotetaan..... Hahahah tätä se teettää ku postausta kirjottaa aamuyöllä

      Poista
  3. Yhet mun ehdottomista lemppareista on Skopunketenin mustat mattapintaiset maiharit. Ei oo liian molot jalassa vaan sopivan naiselliset olematta kuitenkaan liian kapeet. Itse en tosin osaa niitä farkkujen kaa oikeen käyttää, mutta kaikkien shortien, mekkojen, legginssien yms kanssa ne on parhaat. Niitä ei oo siellä tosin viime aikoina näkynyt enää joten pelkään että niitten valmistus on lopetettu :´D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taitaa olla myös ne mattapintaiset ja sit myös kiiltävät! Tykkäsin niistä joskus just sen takii ku ne ei oo liian leveet eikä liian kapeet ja mäki käytin niitä aina mekkojen ja hameiden kanssa :-D Voin ettii onko mulla ne jossain tallessa ni jos sulla sattuu olee samankokonen jalka ni voin antaa ne sulle!

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi