8/21/2016

INSPIRAATIOTA SYKSYN ASUIHIN X 4

Mä teen tosi paljon kollaaseja ihan vaan siksi, että niiden tekeminen on jotenkin niin kivaa touhua. Tää on ehkä jotain mun ilmaista terapiaa tai vastaavaa. Nyt kokosin muutamia asuja kollaaseihin ja mietin juttuja mitä nyt syksyllä voisin päälleni pistää. Ajattelin jakaa nämä myös teille, sillä yleensä kollaasipostaukset ovat olleet aika suosittuja blogissa ja jopa toivottuja. Tässä nää nyt tulee.
Oon metsästänyt juuri tuota kaikilla näkyvää hametta kesän ajan, muttei mikään näytä mun silmään niin kivalta kuin ne hameet mitä katukuvasta voi bongata. Toi väri mua houkuttelisi, mutta luultavasti kuitenkin jänistän ja jos jonain päivänä kyseisen hameen ostan niin se on aika varmana musta. Oon elänyt pari kuukautta ilman kännykänkuoria ja nyt alkaa kuumottaa noi naarmut niin paljon, että pakko käydä hakemassa uudet kuoret. Mulla oli viimeksi just tommoset marmoriset ja oon varmaan tällä kerralla myös yhtä tylsä ja ostan samanlaiset. Mustat huulet olisi siistit vaikka näyttäisinkin vaan ylikasvaneelta emotytöltä. Toisaalta se mä kyllä olenkin. Polaroidin voisi ottaa takaisin käyttöön, sillä en ole pitkään aikaan ostanut uutta filmiä siihen vaikka sillä kuvaaminen onkin niin kivaa. 
Oon avautunut luultavasti tuhat ja yksi kertaa blogissa siitä miten en ole vieläkään löytänyt niitä täydellisiä farkkuja. Tänä syksynä etsinnät jatkuvat yhä. Syksyisin nautin varmaan kaikkein eniten siitä, että saa olla huoletta vielä ohuella takilla ja varsinkin nahkatakilla. Ylipäätään mun mielestä aina pitäisi olla nahkatakille soveltuva sää. Puhuin juuri myöskin siitä miten onnellinen olen taas bändipaitojen käyttämisestä. Luin vähän aikaa sitten uudelleen Ian Curtisin elämäkerran ja sen jälkeen kuuntelinkin pitkästä aikaa Joy Divisionia kunnolla. Hiton hieno bändi. 
Toi Brixtonin lakki on ollut liimautuneena mun päähän siitä asti kun sen hankin ja se tulee varmasti olemaan myös tänä syksynä ahkerassa käytössä. Raitapaidat, bomberit ja tummat huulet. Kyllä te tiedätte. Mulla oli viime vuonna sellainen raidallinen vaihe jolloin ostin ihan helvetisti raidallisia vaatteita. Kyllähän niitä tulee käytettyä aika paljon, mutta näin jälkeenpäin vähän naurattaa miten överiksi se meni. Ei kukaan tarvitse niin montaa vaakaraidallista paitaa. 


Äiti löysi mulle vähän aikaa sitten ihan täydellisen sävyisen harmaan kynsilakan mitä olin vähän ihastellut mielessäni. Mainitsin sille varmaan joskus etsiväni juuri tietyn harmaata kynsilakkaa ja tietenkin se oli löytänyt juuri oikean. Miten äidit aina osaa? Mua naurattaa vähän miten paljon rakastan muodottoman mallisia mekkoja ja ylipäätään vaatteita mitkä näyttävät siltä, että niitä voitaisiin yöpaitoina myydä. Rakastan myös omalla tavallaan todella rumia verkkatakkeja. Mitä retrompi sen parempi. Mulle tulee niistä mieleen aina ne vaatteet mitä mun Vaari käyttää tehdessään pihatöitä. Se tyyppi on kyllä todellinen tyyli-idoli.

Syksyllä ja meikällä on aina ollut sellainen kunnollinen viha-rakkaussuhde. Päivien lyheneminen ja pimeässä eläminen vaikuttaa varmasti jokaisen ihmisen mielialaan ja mulla ainakin sen huomaa tosi selkeesti. Nyt pidän sormia ristissä, että tänä syksynä voin vain nauttia luonnon kauniista väreistä ja kynttilöiden polttamisesta. Toivottavasti tekin pystytte. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi