8/04/2016

EI NIIN KESÄINEN ASU


HATTU: Brixton PAITA: Monki TAKKI: Cubus HOUSUT: Dr. Denim KENGÄT: Adidas

Tiistaina huomasin lähteväni töihin farkut jalassa ja nahkatakki päällä. Tämä tuntui täysin loogiselta vielä rappukäytävässä, mutta astuttuani kadulle tajusin, ettei syksy ole tullut sittenkään yhdessä yössä vaikka kuukausi vaihtuikin jo. Oon myöskin käyttänyt farkkuja viimeksi ehkä joskus tammikuussa, joten niiden valitseminen päälle oli jo itsessään hyvin kummallinen ratkaisu. Töissä oli mukavasti ilmastointi vähän vinksallaan ja koko liike täynnä Weekend-festareille menijöitä vaihtamassa lippujaan rannekkeiksi. Tuli muuten snadi hiki. 

Mulla on perjantaina viimeinen vuoro täyspäiväisenä työntekijänä mun duunipaikassa jossa oon siis nyt kaksi ja puoli vuotta ollut. Tuntuu ihan kreisiltä palata takaisin kouluun ja olla opiskelija eikä duunari. Mun on varmaan pakko tehdä viikonloppuja ja ihmisten lomia ihan vaan sen takia, ettei mun pää hajoa siihen kun en enää käy töissä. Toisaalta vaatekaupassa töissä oleminen takaa sen, että ihan sama mihin menet shoppailemaan niin aina järjestät vähän salaa hyllyjä. Toisaalta on kiva palata takaisin opiskelemaan ja saada bussikortti opiskelija-alennuksella. Nää on näitä.

6 kommenttia:

  1. Mitä oot menos opiskelee? Mult on iha menny ohi :D

    VastaaPoista
  2. onnea opiskelupaikasta! mitä suuntaat opiskelemaan? :)

    VastaaPoista
  3. En ole seuraillut sua kovin pitkään, joten mihkä oot menossa opiskeleen? :)

    VastaaPoista
  4. En varmaan tule olemaan ainoa joka kysyy, mutta mitä alat opiskelemaan nyt?

    VastaaPoista
  5. Hei apua mitä ootko päässy kouluun!! Minne? :--)

    VastaaPoista
  6. https://nellikentta.blogspot.fi/2016/08/aivan-tavallinen-koululaisen-asu.html

    <3

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi